پنجمین کنفرانس ملی مهندسی برق برگزار می‌شود

پنجمین کنفرانس ملی مهندسی برق در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، غضنفر شاهقلیان دبیر کنفرانس ملی برق و معاون پژوهش و فناوری واحد نجف‌آباد گفت: پنجمین کنفرانس ملی مهندسی برق ۸ و ۹ اسفندماه سال جاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد برگزار می‌شود.

وی با اعلام این خبر افزود: به دنبال برگزاری چهار دوره موفق کنفرانس ملی مهندسی برق، پنجمین کنفرانس با موافقت سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

دبیر کنفرانس ملی برق و معاون پژوهش و فناوری واحد نجف‌آباد گفت: دبیرخانه کنفرانس ملی مهندسی برق ایران از شهریورماه ۱۳۸۶ فعالیت خود را با هدف انعکاس و اعتلای فعالیت‌های پژوهشی انجام‌شده در زمینه مهندسی برق با تکیه بر توانمندی‌های ملی در حوزه‌های صنایع، دانشگاه‌ها ومراکزآموزش عالی و تحقیقاتی آغاز کرد.

شاهقلیان افزود: این همایش با همکاری دانشکده مهندسی برق، مرکز تحقیقات ریز شبکه‌های هوشمند و مرکز تحقیقات پردازش دیجیتال و بینائی ماشین برگزار می‌شود. زمان ارسال مقاله تا اول بهمن‌ماه ۱۳۹۷ و زمان اعلام نتایج ۲۵ بهمن‌ماه ۱۳۹۷ است. شایان‌ذکر است که با هماهنگی به‌عمل‌آمده با هیأت تحریریه نشریه روش‌های هوشمند در صنعت برق، مقالات برگزیده همایش بررسی و چاپ به این مجله ارسال می‌شود.

محورهای اصلی همایش عبارتند از: مهندسی برق در گرایش‌های قدرت، الکترونیک، مخابرات و کنترل، مهندسی پزشکی، مهندسی نرم‌افزار، فناوری اطلاعات و ارتباطات، هوش مصنوعی و شبکه.

در انتها دبیر همایش از محققان و دانش‌پژوهان برای هرچه پربارتر شدن کنفرانس دعوت به مشارکت بیشتر کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 978611

وب گردی

وب گردی