باند ۳۱ نفره سارقان لاستیک‌های خودرو دستگیر شدند/ سارقان به ۵۰۰ فقره سرقت اعتراف کردند

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به دستگیری باند ۳۱ نفره سارقان لاستیک خودرو‌های پراید و خودرو‌های شاسی، گفت: سارقان به ۵۰۰ فقره سرقت لاستیک اعتراف کردند.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ سید شمس الدین میرزکی گفت: در پی دریافت چندین فقره شکایت شهروندان در خصوص سرقت لاستیک‌های خودرهایشان موضوع بصورت ویژه در دستور کار معاونت مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
وی با اشاره به بررسی‌ها و تحقیقات صورت گرفته گفت: در بررسی‌های صورت گرفته یکی از سارقان حرفه‌ای و باسابقه که در زمینه سرقت لاستیک‌های خودرو در سطح شهر تهران فعالیت داشت دستگیر و از وی تعدادی لاستیک خودرو‌های پراید و خودرو‌های شاسی بلند کشف شد.

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود: در بازجویی‌های فنی انجام شده مشخص شد متهم اصلی به هویت حمید رضا که دارای سابقه کیفری می‌باشد در زندان با افرادی آشنا که بعد از آزادی از زندان اقدام به تشکیل باند سرقت کرده اند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در یک عملیات غافلگیرانه ۱۵ نفر سارق و مالخر این باند دستگیر شدند، گفت: در بررسی و تحقیقات صورت گرفته از این افراد دیگر اعضا این باند که بصورت گسترده در نقاط مختلف تهران اقدام به سرقت لاستیک‌های خودرو‌های پراید و شاسی بلند نیز دستگیر شدند.

سرهنگ میرزکی با اشاره به اینکه اعضا باند که بیشتر دارای سابقه کیفری هستند در بازجویی‌های صورت گرفته در مجموع به ۵۰۰ فقره سرقت لاستیک اعتراف کردند،گفت: اعضا این باند نیمه شب‌ها در نقاط مختلف شهر تهران به خصوص نقاط شمالی آن اقدام به سرقت لاستیک خودرو‌های لوکس از قبیل: سانتافه، توسان و ... می‌کردند و اموال سرقتی را در خانه‌ای در منطقه نبرد انتقال و بعد به تدریج به مالخر‌ها تحویل می‌دادند

وی با اشاره به اینکه سارقان لاستیک‌های خودرو‌های لوکس را به قیمت ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار تومان و لاستیک خودرو‌های پراید را به قیمت ۵۰ هزار تومان به مالخر‌ها به فروش می‌رساندند افزود: از انبار‌های متعلق به اعضا این باند تعداد ۳۰۰ فقره لاستیک‌های خودرو‌های پراید و شاسی بلند کشف شده است.

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به اینکه سارقان به شعبه سوم دادیاری ناحیه ۳۴ تهران جهت رسیدگی به جرایم آن‌ها انتقال داده شدند گفت: مالباختگانی در محدوده تهران بزرگ لاستیک خودروی آن‌ها به سرقت رفته است می‌توانند با در دست داشتن اصل پرونده خود جهت تحویل اموال خود به اداره ۲۰ پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۵۱۰۵۵۵۲۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر: 978653

وب گردی

وب گردی