آزمون کتبی بیست و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت در واحد کرج برگزار شد

آزمون کتبی بیست وچهارمین دوره مسابقات سراسری قران وعترت ویژه اساتید و دانشجویان با ثبت نام بیش از 1200 نفر داوطلب در ساختمان ولایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز این مسابقات در 10 رشته کتابخوانی زندگانی حضرت پیامبر (ص)،زندگانی 14 معصوم (ع)، تفسیرقرآن کریم، احکام خواهران، احکام برادران، نماز، ترجمه قرآن به انگلیسی، ترجمه قرآن به فارسی، آشنایی با مفاهیم نهج البلاغه، حفظ و ترجمه ادعیه و زیارات ، ویژه دانشجویان و دو رشته تفسیر قران کریم ( سوره زمر از تفسیر نمونه ) و آشنایی با مفاهیم نهج البلاغه ( نامه 31 نهج البلاغه) ویژه اساتید بطور همزمان در سراسر کشور برگزار شد.

ثبت نام این دوره از مسابقات از آبان ماه سال جاری آغاز و تا اوایل آذر ماه ادامه داشت و مسابقات شفاهی این دوره نیز براساس زمانبندی استان البرز در اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

دکتر محمدحسن برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج با حضور در محل آزمون از برگزاری آزمون مذکور بازدید کرد.

این مسابقات با هدف توسعه و ترویج فضای قرانی و تعمیق دانش افزایی در زمینه قرانی استادان و دانشجویان و آشنایی آنان با تعالیم اهل بیت (علیهم السلام ) و نیز شناسایی استادان و دانشجویان مستعد و برجسته قرانی و بهره گیری از آنان در پیشرفت برنامه های فرهنگی دانشگاه برگزار می شود.

کد خبر: 978682

وب گردی

وب گردی