اجازه ی  رفتار های  خشونت آمیز و منافی محیط دانشگاه  به آشوبگران داده نمی شود

انجمن اسلامی دانشجویان عضو دفتر تحکیم وحدت دانشگاه امیرکبیر: دانشجویان انقلابی با حضور در صحنه دانشگاه و سر دادن شعارهایی که حقیقتا رنگ دفاع از مستضعفین و اعتراض به وضعیت  اقتصادی داشت، اجازه سواستفاده را به سودجویان ندادند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، انجمن اسلامی دانشجویان عضو دفتر تحکیم وحدت دانشگاه امیرکبیر پیرو اتفاقات پیش آمده سه شنبه مورخ 13 آذرماه توسط عده ای دانشجو نما مواضع خود را به شرح ذیل اعلام نمود.

روز گذشته شاهد آن بودیم که افرادی ناشناس شب نامه هایی که دانشجویان را به یک تجمع غیر قانونی فرا می خواند، در سرتاسر دانشگاه و خوابگاه ها پخش شد.
افرادی که هر از چند گاهی به صورت ناشناس دست به اقدامات این چنینی می زنند و اهداف سیاسی و آشوب طلبانه شان را پشت شعار های زیبای صنفی و معیشتی پنهان می کنند و آن قدر هویت خود را مخدوش می دانند که از نشان دادن آن در این وقایع هراس دارند.
اما این مسئله بر همه ی دانشجویان امیرکبیر روشن است که همواره عده ای دانشجو نما پشت قضایای اینچنینی دانشگاه هستند.
عده ای دانشجونما منتصب به " انجمن دانشجویان ترقی خواه" و سایر تشکل های دولت ساخته ی دانشگاه که گویا ایام انتخابات و حمایت کورکورانه و مصرانه شان را از مدیریت لیبرالیسم فراموش کرده اند و حال به جای پاسخگویی، اقدام به برگزاری تجمعی کردند که در ظاهر خود را حامی قشر مستضعف معرفی کنند، ولی در حقیقت از دولت روحانی عبور کرده و زنده بمانند، و تنها چیزی که در این تجمع مثلا اقتصادی دیده نشد سر دادن شعار های اقتصادی از جانب این عده بود.
این داستان تازه ای نیست چرا که این افراد همواره اهداف سیاسی شان را پشت مطالبات مردم پنهان می کنند.
اما اینبار دانشجویان انقلابی با حضور در صحنه ی دانشگاه و سر دادن شعارهایی که حقیقتا رنگ دفاع از مستضعفین و اعتراض به وضعیت اقتصادی داشت، اجازه ی سواستفاده را به سواستفاده گران ندادند.
هرچند که متاسفانه با رفتار های وحشیانه و خشونت آمیز و منافی محیط دانشگاه و فرهنگ دانشجویی از جانب آن دانشجونما ها مواجه شدند و درنهایت کار یکی از دانشجویان انقلابی دختر را با حمله به وی، به بیمارستان کشاندند.

انتهای پیام/

کد خبر: 978746

وب گردی

وب گردی