واگذاری فناوری نانوجوهر ضدجعل به منظور تجاری سازی

شرکت انگلیسی هایدال طی قراردادی با یک شرکت تایلندی امتیاز استفاده از پتنت نانوجوهر ضدجعل را به این شرکت واگذار کرد تا از این فناوری برای مقاصد تجاری استفاده کند.

به گزارش گروه علم وفناوری ایسکانیوز، شرکت هایدال (Haydale) اعلام کرد قراردادی با شرکت تی‌کی‌اس‌ سیامپرس منیجمنت امضاء کرده که به موجب آن شرکت تی‌کی‌اس می‌تواند به مدت 3 سال و 3 ماه از پتنت ضدجعل شرکت هایدال برای مقاصد تجاری استفاده کند.

برای اجرای این توافق‌نامه، شرکت تی‌کی‌اس باید دریافت مجوز مبلغی به شرکت هایدال در مدت 120 روز را پرداخت کند تا مجوز اولیه‌ استفاده از این فناوری صادر شود. علاوه‌بر این، 45 روز بعد از امضای قرارداد باید شرکت تی‌کی‌اس مبلغی به‌عنوان هزینه‌ی خدمات تحقیقات به هایدال پرداخت کند. این قرارداد برای استفاده از نوعی جوهر مبتنی بر فناوری‌نانو به‌منظور ایجاد خواص ضدجعل منعقد شده‌است.

دیوید بانکس از مدیران شرکت هایدال می‌گوید: «این قرارداد دستاورد موفق دیگری از فعالیت‌های شرکت ما در تایلند است. شعبه‌ی هایدال در تایلند گام‌های مؤثری در مسیر تجاری‌سازی برداشته و قرارداد فروش لیسانس فناوری نانوجوهر به یکی از شرکت‌های پیشرو در تایلند نشانگر این موفقیت است. ما مشتاقیم که این پیشرفت در سال 2019 نیز ادامه یابد.»

ری گیبز از مدیران بخش توسعه‌ی کسب و کار شرکت هایدال می‌گوید: «زیرساخت شرکت تی‌کی‌اس در تایلند تراز اول است و آن‌ها از شرایط لازم برای بهره‌مندی از این فناوری برخوردار هستند. این قرارداد نشان می‌دهد که شرکت تی‌کی‌اس فناوری‌های پتنت شده‌ی ما را مورد توجه داشته تا از آن‌ها برای توسعه‌ی محصولات خود استفاده کند. این قرارداد بخشی از راهبرد ما به‌منظور کسب سهمی از بازار 200 بیلیون دلاری در حوزه‌ی ضدجعل است.»

سامکید وکینواتاناسات از مدیران شرکت تی‌کی‌اس می‌گوید: «ما بسیار خوشحالیم که با هایدال وارد همکاری شدیم. آن‌ها در زمینه‌ استفاده از فناوری‌ نانو در بخش ضدجعل پیشرو هستند. ما این توافق‌نامه‌ی تجاری را به‌عنوان کلید موفقیت فروش درتایلند می‌بینیم که می‌تواند منجر به تولید محصولی با عملکرد بالا شود. ما پیش از این از جوهرهای هایدال استفاده کرده‌ایم و عملکرد آن موجب امضای این قرارداد شد.»

انتهای پیام/

کد خبر: 978751

وب گردی

وب گردی