صدای برخی تشکل های دانشجویی  منتقد دولت بایکوت می شود

محمد امین مهدی پور دبیر اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: ما برای مدیریت کشور راهکارها و پیشنهاداتی داریم اما گویا روحانی و دولت علاقه ای به شنیدن صدای منتقدان ندارد و اقدام به بایکوت صدای برخی نمایندگان دانشجویی می نماید.

محمدامین مهدی پور دبیر اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با ذکر این نکته که باید از روحانی سوال پرسید چرا نزدیک به 2 سال است صدای جامعه اسلامی دانشجویی را بایکوت کردید و علاقه ای به شنیدن صدای منتقدان ندارید؛ گفت: ما برای مدیریت کشور برنامه ها و پیشنهادات مختلفی داریم و خوشحال می شویم که صدای خودمان را به گوش رئیس جمهور کشور نیز برسانیم.

مهدی پور با ابراز ناراحتی از اینکه به جامعه اسلامی تریبون برای سخنرانی مقابل روحانی در مراسم بزرگداشت «روز دانشجو» داده نشد، بیان کرد: انتقادات فراوانی نسبت به دولت در حوزه های مختلف داریم، مباحثی نظیر اوضاع اقتصادی و معیشتی مردم و فضای فرهنگی دانشگاه ها که کاملا رها شده است و از سوی دیگر پیشنهاداتی برای بهبود اوضاع داشتیم که متاسفانه از نظرات ما استفاده نشده است.

دبیر اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به اینکه نباید انصاف را کنار بگذاریم و دولت قانون منع بکارگیری بازنشستگان را با کارنامه و رزومه خوب تا به حال اجرایی کرده است، بیان کرد: اما تکمیل کننده ی این جریان با جایگزینی قشر فرهیخته، نخبگانی و دانشگاهی کامل می شود.

وی افزود: البته متاسفانه دولت در سال های پایانی خود دارد اقدام به اجرایی کردن این قانون می کند و شاید ثمره ای آن را تا پایان دولت نتوانیم شاهد باشیم.

این فعال دانشجویی در پاسخ به سوالی مبنی بر سخن روحانی در خصوص سپردن امور مدیریتی به دست جوانان و دانشجویان؛ تصریح کرد:

آقای روحانی باید بداند زمانی جوانان می تواند وارد صحنه شوند که به آنان فضای مناسب برای ظهور داده شود اما قطعی و مسلم است که آقای روحانی قصد شنیدن صدای منتقدین خود را ندارد.

شایان ذکر است؛ حسن روحانی رئیس جمهوری سه شنبه مورخ 13 آذر ماه به مناسبت گرامیداشت «روز دانشجو» در دانشگاه علوم پزشکی سمنان سخنرانی کرد. نمایندگان انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سمنان، نماینده انجمن اسلامی دانشگاه آزاد شاهرود و بسیج دانشجویی در این مراسم به ایراد سخنرانی پرداختند.

انتهای پیام/

کد خبر: 978804

وب گردی

وب گردی