معرفی 25 دانشگاه برتر در زمینه کسب و کار

فارغ التحصیلی از رشته تجارت می تواند پیشرفت عمده ای برای چشم انداز حرفه ای ، شغلی و پتانسیلی برای منبع در آمد آینده افراد باشد اما این که مدرک مذکور از کدام دانشگاه اخذ شده باشد، تفاوت بسیاری را ایجاد می کند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، روزنامه Financial Times رتبه بندی سالانه خود از 25 مدرسه کسب و کار در منطقه آسیا و اقیانوس آرام را منتشر کرده است تا از این طریق افراد بتوانند تصمیم بگیرند، کدام دانشگاه ها برای آن ها از نظر کسب در آمد بهتر است.

کارشناسان هر دانشگاه را در رشته های تخصصی از جمله کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، اجرایی و ارشد مدیریت برای یافتن بهترین دانشکده های کسب و کار در این منطقه مورد بررسی قرار دادند.

در حالی که MBA جزو مورد پسندترین رشته های مرتبط با کسب و کار است اما تنها دوره ارزش گذاری شده در بین 25 دانشگاه برتر کسب و کار در سطح جهانی نیست و دوره های دیگر مرتبط با کسب و کار نیز مورد توجه قرار گرفته اند.

تایم به این مسئله اشاره می کند که آن دسته از دانشگاه هایی که در رتبه بندی نسبت به سال گذشته بهبود یافته اند تنها بر روی رشته MBA متکی نبوده اند و انعطاف پذیری و تنوع بیشتری را در اختیار دانشجویان قرار داده اند.

بر اساس گفته شورای پذیرش مدیریت کارشناسی ارشد، مدارس آسیا و اقیانوس آرام برنامه های کاربری خود را در سال جاری تا 8.9 درصد افزایش داده اند که این مقدار با سرعتی بالاتر از هر جای جهان است.

در راس این لیست مدرسه Antai دانشگاه جیائو تونگ شانگهای و پس از آن مدرسه کسب و کار بین المللی چین (Ceibs) قرار دارند.

مدرسه کسب و کار دانشگاه بین المللی سنگاپور در جایگاه سوم و موسسه مدیریت احمدآباد هند و دانشگاه هنگ کنگ به ترتیب در رتبه های چهارم و پنجم قرار گرفته اند.

در ادامه لیست این 25 دانشگاه برتر را می بینیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 978830

وب گردی

وب گردی