استقرارآمبولانس های اورژانس درتهران و شهر ری به دلیل وضعیت بحرانی آلودگی هوای امروز

رییس اورژانس تهران با اشاره به تشدید میزان آلودگی هوا در روز جاری گفت: آمبولانس های اورژانس در 10 نقطه از شهر تهران و 4 نقطه از شهر ری مستقر شده اند تا در صورت نیاز به مردم و بیماران، خدمات مورد نیاز را ارائه کنند.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر پیمان صابریان با اعلام این خبرگفت: آمبولانس های اورژانس تهران، امروز در میادین انقلاب، ولیعصر (عج)، آزادی، امام حسین (ع)، امامزاده صالح، چهارراه ولیعصر(عج) و نقاط پر تردد مستقر شده اند و شامل 4 دستگاه اتوبوس آمبولانس و 14 دستگاه آمبولانس هستند.

وی ضمن توصیه به مردم به ویژه بیماران قلبی و تنفسی برای عدم خروج از منزل گفت: مردم و بیماران در صورتی که دچار علائمی مانند سردرد، سرگیجه و حالت تهوع و تنگی نفس شدند می توانند به نزدیک ترین آمبولانس هایی که در میادین و نقاط پرتردد تهران مستقر هستند، مراجعه کنند.

رییس اورژانس تهران گفت: همچنین در شهر ری، آمبولانس های اورژانس در میادین شهدای شاملو، معلم، میدان اصلی شهر ری و درب شرقی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) مستقر شده اند.

مردم و بیماران در صورتی که دچار علائمی مانند سردرد، سرگیجه و حالت تهوع و تنگی نفس شدند می توانند به نزدیک ترین آمبولانس هایی که در میادین و نقاط پرتردد تهران مستقر هستند، مراجعه کنند


وی افزود: یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه آمبولانس نیز امشب تا ساعت 21 در مناطق یاد شده در شهر ری مستقر هستند تا خدمات مورد نیاز را به مردم و بیماران ارائه کنند. البته تقاضا داریم که با توجه به شدت آلودگی ها در شهر ری، مردم نیز از تردد غیر ضروری پرهیز کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 978840

وب گردی

وب گردی