همایش روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان برگزار شد

همایش بزرگ روز دانشجو با حضور یکی از فرماندهان انقلابی و متعهد هشت سال دفاع مقدس، مسئولان، استادان و دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از زاهدان، سردار سعید قاسمی در این مراسم، ضمن بزرگداشت روز دانشجو و با اشاره به اهمیت جایگاه دانشجو در تحولات جامعه اظهار کرد: 16 آذر یاد آور رشادت ها و شجاعت دانشجویانی است که در برابر ظلم و استبداد مقاومت کرده و نشان دادند دانشجو و دانشگاه زنده هستند.

این فرمانده انقلابی و متعهد با اشاره به چهل سالگی انقلاب اسلامی، افزود: انقلاب اسلامی ایران در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی خود قرار دارد و با وجود فراز و فرودها همچنان با صلابت در مسیر خود حرکت می کند.

وی خاطر نشان کرد: قشر دانشجو، قشر تاثیر گذار بوده و این جوانان به عنوان قشر پویا و فعال این کشور می توانند زمینه ساز تحولات باشند.

سردار قاسمی با بیان اینکه دانشجوی آگاه و بیدار ایرانی امروز با تاسی از خط امام و رهبری زمینه ساز رقم زدن آینده روشن برای کشور است، جایگاه دانشجویان انقلابی، متعهد و توانمند را بسیار ارزشمند دانست.

این فرمانده دوران دفاع مقدس افزود: تمامی دشمنان انقلاب و مسلمانان در ادوار مختلف به زباله دان تاریخ پیوستند و قطعا پیروزی از آن نیروهای انقلابی و پیروان اسلام ناب محمدی(ص) خواهد بود.

به گزارش ایسکانیوز، در این مراسم خواننده انقلابی میلاد هارونی برنامه‌هایی اجرا کرد.

کد خبر: 978878

وب گردی

وب گردی