بارندگی  در 6 استان/امروز هوای تهران برای گروه های حساس ناسالم است

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: سامانه بارشی وارد شده به کشور از امروز جنوب غرب کشور را بیشتر تحت تاثیر قرار می‌دهد و استان‌های بوشهر، فارس و غرب اصفهان، ایلام ،خوزستان و چهار محال بارندگی را خواهیم داشت.

به گزارش ایسکانیوز، احد وظیفه درباره جاری گفت: سامانه بارشی وارد شده به کشور از امروز جنوب غرب کشور را بیشتر تحت تاثیر قرار می‌دهد و استان‌های بوشهر، فارس و غرب اصفهان ایلام خوزستان و چهار محال بارندگی را خواهیم داشت.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه افزود: در استان های بوشهر، شمال خوزستان، چهارمحال و بختیاری، جنوب لرستان و بخش‌هایی از کرمانشاه احتمال وقوع رعد و برق و جاری شدن روان آب و سیلابی شدن معابر وجود دارد که این وضعیت برای پنچ شنبه و جمعه است و در روز شنبه ضعیف می‌شود.

وظیفه همچنین درباره هوای تهران گفت: غلظت ذرات آلاینده آلودگی هوا امروز کاهش پیدا می‌کند و وارد شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس خواهیم شد و جمعه و شنبه هوای تهران سالم خواهد شد.

وی همچنین درباره وضعیت جوی هوای تهران در چند روز آینده بیان کرد: در تهران با بارندگی و در ارتفاعات هم با بارش برف رو به رو خواهیم بود. با فعالیت سامانه بارشی در استان از روز پنجشنبه تا صبح جمعه در بعضی ساعات بارش باران و وزش باد و در ارتفاعات بارش باران و برف و مه و بیشترین مقدار بارش در ساعات شب خواهد بود.

وظیفه همچنین تاکید کرد: روز جمعه در بعضی ساعات با وزش باد شدید مواجهه خواهیم بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه گفت: با کاهش محسوس دما در تهران رو به رو نخواهیم بود البته هوا چند درجه‌ای کاهش پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 978884

وب گردی

وب گردی