شانزده آذر جلوه‌ای از مقاومت استقلال‌خواهی و عدالت‌طلبی دانشجویان است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان به مناسبت 16 آذر در پیامی گفت: شانزده آذر جلوه‌ای از مقاومت استقلال‌خواهی و عدالت‌طلبی وآزادی‌خواهی دانشجویان است که نقطه عطفی در تاریخ مبارزات سیاسی ملت آزادیخواه ایران شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از واحد همدان، در پیام مرتضی قائمی آمده است: شانزده آذر جلوه‌ای از مقاومت استقلال‌خواهی و عدالت‌طلبی وآزادی‌خواهی دانشجویان است که نقطه عطفی در تاریخ مبارزات سیاسی ملت آزادی خواه ایران شد.

از 16 آذر یادآور رشادت دانشجویان است که سینه خود را در برابر تیرهای استعماری دشمن سپر کردند و درگذر زمان فریاد ضد استکباری ملت ایران را گوش جهانیان رساندند

قشر دانشجو و دانشگاهی نیروی فعال و پویایی هر جامعه و بازوی توانمند علمی هر کشور محسوب می‌شود به‌گونه‌ای که امام راحل عظیم الشان دانشگاه را مبدأ تحولات می‌دانستند و رهبر معظم انقلاب نیز به‌دفعات بر لزوم آگاهی سیاسی دانشجویان و مشارکت آنها در مدیریت جامعه تاکید ورزیده‌اند.

امروز نیروی انسانی عالم و آگاه مهم‌ترین معیار توسعه اقتصادی سیاسی اجتماعی فرهنگی و نظامی جمهوری اسلام ایران است.

دانشجوی آگاه با الهام از سیره سیاسی الهی امام امت، نصایح رهبر فرزانه انقلاب و حرکت در خط سرخ شهادت توانسته است دور از هیاهوی تبلیغاتی دشمنان استقلال‌طلبی، آزادیخواهی و استکبارستیزی خود را حفظ کند.

۱۶ آذر به‌عنوان نماد آزادگی و استکبارستیزی دانشجویان است و آن را به‌تمامی اصحاب علم و اندیشه در کشور خواسته دانشجویان و اساتید وارسته و بزرگوار دانشگاه آزاد اسلامی به‌خصوص در استان همدان تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت همه دانشجویان ایرانی را در جهت تولید روزافزون علم و تلاش در جهت نیل به اهداف بلند نظام اسلامی تحت توجهات حضرت بقیه‌الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف و نایب برحقش حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی را از خداوند منان خواهان و خواستارم.

انتهای پیام/

کد خبر: 988892

وب گردی

وب گردی