تمجید رئیس فدراسیون ربوکاپ آسیا از فعالیت ایران در حوزه رباتیک

رئیس فدراسیون روبوکاپ آسیا گفت: ایران در زمینه ربات‌ها رشد بسیار خوبی داشته است.

به گزارش ایسکانیوز، چانجیوچو رئیس فدراسیون روبوکاپ آسیا در مراسم افتتاحیه مسابقات روبوکاپ آسیا و اقیانوسیه گفت: ایران در حوزه روبوکاپ رشد بسیار خوبی داشته و این دانش خلاق در ایران پله‌های ترقی را طی کرده است.

وی افزود: امسال ایران میزبان دومین دوره از مسابقات روبوکاپ است و مسابقات روبوکاپ امسال در 5 دسته برگزار می‌شود که تیم ایران در تمام حوزه‌ها کار کرده و دارای مقام است.

چانجیوچو گفت: حل موضوعات مختلف، رفع چالش‌ها و افزایش دانش مهندسی از جمله فعالیت‌هایی است که ربات‌ها انجام می‌دهند که سبب پیشرفت و رشد زندگی می‌شوند.

رئیس فدراسیون روبوکاپ آسیا گفت: تیم روبوکاپ این دانشگاه در بسیاری از مسابقات جهانی برگزیده شده و دانشجویانی که در این تیم رشد کرده‌اند، همگی دارای مقام و علم بالایی هستند.

وی ادامه داد: امیدوارم که در آینده‌ای نزدیک شاهد پیشرفت روبوکاپ در ایران باشیم زیرا تیم این کشور دانشجویان بسیار خوبی دارد و آینده ایران به وسیله این ربات‌ها می‌تواند پیشرفت داشته باشد.

چانجیوچو با اشاره به دانشجویانی که در حوزه روبوکاپ فعالیت می‌کنند، بیان کرد: امروز بیش از 2 هزار دانشجو در حوزه روبوکاپ در این نمایشگاه و در ایران فعالیت دارند و بسیاری دیگر از آنها در خارج از کشور ایران فعالیت می‌کنند و ایران می‌تواند بزرگ‌ترین خانواده رباتیکی را داشته باشد.

وی افزود: ایران امسال میزبان دومین دوره است و ما می‌توانیم از این مسابقه تجربه خوبی داشته باشیم و ایران بهترین کشور در زمینه روبوکاپ خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 988958

وب گردی

وب گردی