کلانتری: انتظارات دانشجویان از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی، به‌حق است

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: انتظارات دانشجویان از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی، خوب و به‌حق است و امیدواریم همه بتوانیم در این حوزه‌ها کار کرده و نقش درستی ایفا کنیم.

دکتر ابراهیم کلانتری در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره گرامیداشت روز دانشجو اظهار داشت: این روز را به عموم دانشجویان عزیز به ویژه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تبریک عرض می‌کنم.

وی با اشاره به انتقادات و پیشنهادات نمایندگان کانون‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در ویژه‌برنامه 16 آذر در واحد تهران جنوب ادامه داد: نمایندگان بخش عظیمی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی امروز (شنبه) صحبت ها و نقطه‌نظرات خود را در حوزه های مختلفی از جمله کانون های دانشجویی، نشریات دانشجویی، اردوهای راهیان نور و ... مطرح کردند که نشان می دهد دانشجویان ما با جدیت و پشتکار، اتفاقات را پیگیری می‌کنند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: خوشبختانه دانشجویان ما نگاه بلندی دارند و افق بسیار روشنی پیش روی آنهاست. انتظارات دانشجویان از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی، خوب و به‌حق است. امیدواریم همه بتوانیم در این حوزه ها کار کرده و نقش درستی را ایفا کنیم.

کلانتری در پاسخ به این سؤال که دغدغه‌های دانشجویان را تا چه حد پیگیری می کنند، گفت: بخشی از مباحث مطرح شده از قبل در دست پیگیری بوده است؛ هم در حوزه کانون‌های دانشجویی و هم در زمینه اردوی راهیان نور و حتی انجمن های علمی و بخش های دیگر در دوره مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی، تلاش‌های زیادی صورت گرفته است.

وی در پایان، در خصوص رونمایی از سامانه پیام رسان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این اتفاق می تواند شروع خوبی باشد؛ ولی قطعا باید رشد کند و مسیرش ادامه‌دار باشد. در مجموع صحبت های امروز کمک می‌کند با همت بلندتر و پشتوانه قوی‌تری، مسائل را پیگیری کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 989042

وب گردی

وب گردی