اخبار مهم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی/ ازصدرنشینی واترپلو  تا درخشش 3 تنیسور

در چهارمین دور تور تنیس روی میز ایران که در آبادان برگزار شد، بازیکنان تیم تنیس روی میز باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی خوش درخشیدند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی : دور چهارم تور حرفه‌ای تنیس روی میز کشور با حضور بازیکنان برتر لیگ به میزبانی آبادان برگزار شد.

۱۳۲ تنیس باز حرفه‌ای از ۲۳ استان کشور در این تور حضور داشتند و به مدت چهار روز با یکدیگر به رقابت ‌پرداختند. بازیکنان تیم تنیس روی میز باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی از بین 132 تنیسور برتر و حرفه ای کشور توانستند مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کنند ، تنیس بازان باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه ازاد اسلامی که در چهارمین تور ایرانیان شرکت داشتند، آقایان ; میعاد لطفی مقام اول، حمیدرضا طاهرخانی مقام دوم و آرمان حاجی مقام سوم را کسب کردند.

صدرنشینی تیم واترپولوی دانشگاه آزاد اسلامی در هفته نخست

تیم واترپولوی باشگاه فرهنگی ورزشی آقایان دانشگاه آزاد اسلامی هفته اول مسابقات لیگ برتر را با پیروزی پشت سرگذاشت.

مرحله نخست بیست و هشتمین دوره رقابت‌های لیگ برتر واترپلوی کشور از چهارشنبه (۱۴ آذر ۱۳۹۷) به مدت۳ روز با حضور ۸ تیم در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار شد.در این مسابقات تیم باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی با تیم های رعد پدافند هوایی ارتش، نماینده اصفهان و نماینده زنجان در گروه ۲ قرار دارد، دانشگاه آزاد توانست با ۳ برد پیاپی درصدر جدول قرار‌گیرد، نتایج بازی ها به شرح زیر است:

دانشگاه آزاد اسلامی16 زنجان 0

دانشگاه آزاد اسلامی 11رعد پدافند6

دانشگاه آزاد اسلامی5 نماینده اصفهان0

صعود تیم ووشوی برادران دانشگاه آزاد اسلامی به رده سوم جدول

تیم ووشوی برادران باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی با کسب 2 پیروزی روحیه بخش در دیدارهای هفته پنجم وششم، 9 امتیازی شد و در جایگاه سوم قرار گرفت.

در فصل جدید لیگ برتر ووشوی برادران ، تیم های پارس جنوبی، پاس ناجا، دانشگاه آزاد، مقاومت تهران، هیات البرز، هیات هرمزگان و شهدای زینبیه میانه حضور دارند و در یک گروه به صورت رفت و برگشت به مصاف هم می روند.در این بازی ها تیم باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی در مقابل تیم های هیئت البرز و مقاومت قرار گرفت و توانست با نتیجه های 11بر3 و 13 بر 1 پیروز شود.

لازم به ذکراست که پاس ناجا با 15 امتیاز، در صدر جدول ردهبندی است وپارس جنوبی با 12 امتیاز و دانشگاه آزاد اسلامی با 9 امتیاز به ترتیب در رده‌های دوم و سوم سوم جای دارند.

انتهای پیام/

کد خبر: 989067

وب گردی

وب گردی