واکنش مسئولان دانشگاه الزهرا به مرگ دانش‌آموخته‌ فلسفه

صبح شنبه دانشجوی سابق الزهرا در محوطه دانشگاه دست به خودکشی زد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، صبح امروز دانشجوی سابق رشته فلسفه و کلام اسلامی دانشگاه الزهرا که در سال91 از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شده است، با حضور در دانشگاه، اقدام به خودکشی کرده و درجا فوت می‌کند.

جزئیات خودکشی دانشجو دانشگاه الزهرا

این دانشجو صبح زود با حضور در دانشگاه وارد یکی از ساختمان‌ها می شود و از طبقه 8 خود را به پایین پرت می کند. شدت جراحت به حدی بود که وی به کام مرگ فرو رفت.

این دانشجو در سال 91 فارغ التحصیل می شود و سال بعد با دانشگاه تسویه حساب می کند و طبق گفته مسئولان وی تاکنون هیچ ارتباطی با دانشگاه نداشته است و هیچکس از دلیل اصلی خودکشی او اطلاع دقیقی ندارد.

تحقیقات ادامه داد

پلیس آگاهی هم برای بررسی های بیشتر جسد متوفی را به پزشکی قانونی منتقل کرد و تحقیقات درباره این پرونده ادامه خواهد داشت.

شنیده‌ها حاکی از آن است که این دانشجو قرص اعصاب داخل کیف خود به همراه داشته است.

ورود دانش آموختگان به دانشگاه الزهرا آزاد است

درخشانی مدیر کل روابط عمومی دانشگاه الزهرا در این خصوص به ایسکانیوز گفت: امروز اتفاق ناخوشایندی در دانشگاه رخ داد و همه ما از شنیدن این حادثه ناگوار خیلی متاثر شدیم.

وی افزود: حراست دانشگاه الزهرا مخالفتی برای ورود بانوان در دانشگاه نداشته و این دانشجو صبح زود وارد مجموعه شده است و با هیچ فردی صحبت نکرده است.

درخشانی ادامه داد: دانش آموختگان دانشگاه الزهرا بدون مشکل وارد دانشگاه می شوند و حتی با پرداخت مبلغ کمی عضو کتابخانه می‌شوند تا از فضای موجود بهره ببرند.

مدیر کل روابط عمومی دانشگاه الزهرا اظهار داشت: این دانشجو هیچ ارتباطی با دانشگاه از سال 92 نداشته است و هیچ کس از دلیل خودکشی وی خبری ندارد.

ملانظری: دانشجوی فلسفه برای دریافت مدرک به دانشگاه نیامده بود

دکتر ملانظری رییس دانشگاه الزهرا در گفت‌و‌گو با ایسکانیوز گفت: اتفاق امروز شوک بدی به ما وارد کرد. همه ما از این اتفاق ناراحت هستیم.

وی افزود: این دانشجو سال 92 با دانشگاه الزهرا تسویه حساب کرده و تا سال 97 ارتباطی با دانشگاه نداشته است.

ملانظری ادامه داد: این دانشجو برای دریافت مدرک به دانشگاه نیامده بود و هیچ کس اطلاع دقیقی از اقدام دانشجو سابق مجموعه الزهرا ندارد.

اطلاعیه روابط عمومی دانشگاه الزهرا(س)

به اطلاع می‌رساند خانم‌ جوانی امروز ۱۷ آذر ماه ۱۳۹۷ در دانشگاه اقدام به خودکشی کرد. متوفی فارغ‌التحصیل سال ۱۳۹۱ مقطع کارشناسی‌ارشد رشته فلسفه و کلام اسلامی بوده و در سال ۱۳۹۲ با دانشگاه تسویه حساب کرده و بعد از آن هیچ ارتباط آموزشی با دانشگاه نداشته است. علت حضور ایشان در دانشگاه و دیگر علل و جزئیات این حادثه در حال حاضر مشخص نیست و با دستور بازپرس ویژه، از طریق پلیس آگاهی در دست بررسی است.
دانشگاه الزهرا (س) به خانواده محترم این مرحومه تسلیت عرض می‌نماید.

از همگان انتظار می‌رود انتشار اطلاعات در این‌خصوص بر‌اساس واقعیت‌های اعلام شده توسط مراجع رسمی، صورت گیرد و حرمت و شرایط خانواده محترم متوفی را رعایت فرمایند.

خبرنگار: علیرضا گل بابازاده

انتهای پیام/

کد خبر: 989080

وب گردی

وب گردی