آماری از نخبه‌های دانشگاهی کمیته‌امداد

مدیرکل حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد با اعلام بهره‌مندی ۵۷ هزار دانشجو از خدمات تحصیلی این نهاد، گفت: ۲۸ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد، با کسب رتبه زیر ۱۵۰ کنکور، به‌ عنوان نخبه تحصیلی امسال وارد دانشگاه شدند.

به گزارش ایسکانیوز، مجتبی احمدلو با اشاره به اینکه ۵۷ هزار دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند، گفت: ۴۲ درصد از آنان را آقایان و ۵۸ درصد را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه ۲۸ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد به‌ عنوان نخبه تحصیلی در مهرماه سال جاری مشغول به تحصیل شده‌اند، گفت: رتبه قبولی آنان در کنکور زیر ۱۵۰ بوده است.

احمدلو با اشاره به اینکه کمیته امداد هر ساله مطابق مصوبات اعتباری اعلام شده، قسمتی از مساعدت‌های تحصیلی دانشجویان تحت حمایت را پرداخت می‌کند، گفت: کمک هزینه تحصیلی از شش میلیون ریال تا ۴۰ میلیون ریال است که بر اساس مقاطع تحصیلی به صورت بلاعوض پرداخت می شود.

مدیرکل حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد بابیان اینکه کمیته امداد به همه دانشجویان تحت حمایت این نهاد در تمامی مقاطع تحصیلی مساعدت می‌کند، افزود: ۱۳ هزار دانشجوی کاردانی، ۳۸ هزاردانشجوی کارشناسی، پنج هزار دانشجوی کارشناسی ارشد و هزار دانشجوی دکتری از خدمات تحصیلی کمیته امداد بهره‌مند هستند.

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، احمدلو بابیان اینکه علاوه بر کمک‌هزینه شهریه دانشجویی خدمات دیگری هم به دانشجویان داده می‌شود، افزود: از جمله این خدمات می‌توان به پرداخت وام قرض‌الحسنه، معرفی دانشجویان به واحد اشتغال و مهارت‌زایی و کمک هزینه تحصیلی دانشجویان اشاره کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 989084

وب گردی

وب گردی