نتایج دور اول مسابقات ربوکاپ آسیا و اقیانوسیه 2018

رییس کمیته ملی ربوکاپ جمهوری اسلامی ایران با پایان نخستین روز از مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آسیا و اقیانوسیه 2018 که با حضور تیم‌های داخلی و خارجی در مرکز نمایشگاه‌های بین المللی جزیره کیش در حال برگزاری است، نتایج به دست آمده‌ را اعلام کرد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر مرتضی موسی‌خانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین با اعلام نتایج به دست آمده‌ در پایان نخستین روز از مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آسیا و اقیانوسیه 2018 گفت: تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین در بخش دانشجویی و در لیگ ربات‌های فوتبالیست سایز متوسط با نتیجه 2-1 بر تیم هیبوکینوی ژاپن غلبه کرد.

رئیس کمیته ملی ربوکاپ ایران ادامه داد: تیم‌های MRL واحد قزوین، تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان و تیم ربوالکتوس سنگاپور نیز در لیگ دانشجویی ربات صنعتی با کسب امتیازهای لازم به مرحله دوم مسابقات صعود کردند.

به گفته موسی خانی در لیگ ربات‌های فوتبالیست انسان نما تیم MRL واحد قزوین در اولین دیدار خود با نتیجه‌ی پر گل 10-0 بر تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان پیروز شد و تیم‌های بِه ربات با تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان به تساوی 0-0 دست یافتند.

وی افزود: در بخش دانش‌آموزی و در لیگ ربات‌های نمایشی در بخش رقابت ترکیبی، تیم‌های آپنوپ، کرمان، البرز یک امتیاز، Rmci home وریموند، اسمارتک و A&Aسه امتیاز و تیم‌های HOBBY TECH ,RMC,AQROOM,FMC-SPG,RM-ISHOP چهار امتیاز و تیم‌های ندای زهرا و ASP پنج امتیاز را در روز اول مسابقات کسب کردند.

دومین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آسیا و اقیانوسیه 2018 به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین و با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کیش، بانک ملت، بانک ملی ایران، بانک شهر، کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، شهرداری قزوین، سازمان برنامه و بودجه کشور، جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، سیف خودرو و شرکت آب‌های معدنی چشمه سار صبا از 16 تا 19 آذر ماه در نمایشگاه بین‌المللی کیش در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

کد خبر: 989098

وب گردی

وب گردی