گرامیداشت روز دانشجو در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

مراسم باشکوه گرامیداشت روز دانشجو همزمان در سراسر کشور در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مراسم گرامیداشت 16 آذر روز دانشجو در تمامی واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

واحد ارومیه

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا میرزایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه در مراسم روز دانشجو در این واحد دانشگاهی، گفت: روز 16 آذر که متعلق به دانشجو، قشر نخبه و روشن‌فکر جامعه است، در واقع به دانشجوی بیدار، پرشور و با بصیرت تعلق دارد.

وی خاطرنشان کرد: علم، عقلانیت، کسب آموزه های دینی و بصیرت از شاخصه های دانشجو است و دانشجویان باید پرچمدار فضای علمی کشور باشند.

واحد کرمانشاه

مراسم گرامیداشت روز دانشجو با حضور دانشجویان و اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه و با سخنرانی دکتر محمدرضا حبیبی رئیس دانشگاه و حجت الاسلام والمسلمین مرتضی جلیلی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در این واحد دانشگاهی در سالن علامه امینی(ره)برگزار شد.

در این مراسم از 85 دانشجوی برتر علمی، پژوهشی، فرهنگی، قرآنی، بسیجی، ورزشی، تشکلها و کانون های دانشجویی تجلیل شد و نمایندگان تشکلها و کانونهای دانشجویی به بیان دیدگاهها و مطالبات خود پرداختند.

واحد فیروزکوه

مراسم گرامیداشت روز دانشجو با سخنرانی دکتر سید عبدالرسول علم الهدی استاد یار دانشگاه جامع امام حسین در رشته مطالعات فرهنگی و مهندس یوسفی جمارانی فرماندار شهرستان فیروزکوه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه برگزار شد.

در این مراسم با اهدای هدایای فرهنگی به قید قرعه از دانشجویان حاضر درسالن تجلیل به عمل آمد.

واحد قشم

دکتر سراج الدین محبی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قشم با گرامیداشت ۱۶ آذر روز دانشجو گفت: از آن زمان تاکنون جنبش دانشجویی با خلق حماسه های پرشور و بصیرت سیاسی در پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و حرکت شتابان در علم و دانش سهم بسزایی در مبارزات عدالت خواهی داشته اند.

در ادامه این مراسم از دانشجویان شاهد و ایثارگر و همچنین دانشجویانی که موفق به کسب مقام های ورزشی شدند، تجلیل شد.

واحد میاندوآب

مراسم نکوداشت 16 آذر و روز دانشجو با حضور امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب، بخشدار مرکزی، جمعی از کارکنان ناجا شهرستان، رئیس، استادان، کارکنان و دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب برگزار شد.

دکتر رامین رستمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب در این مراسم، گفت: دانشجویان به عنوان سفیران اندیشه، سرمایه های ارزشمند و حافظان امنیت و قداست مملکت در عرصه داخلی و بین المللی هستند و شهادت شهدای دانشجو و دانشمندان هسته ای در طول تاریخ نماد ولایت مداری، آزادیخواهی و استقلال طلبی در مقابل رژیم شاهنشاهی و دشمنان داخلی و خارجی است.

واحد بردسیر

آیین باشکوه گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر برگزار و از دانشجویان ممتاز و برتر در زمینه‌های آموزشی، فرهنگی و ورزشی تجلیل شد.

در این آیین که امام جمعه بردسیر و جمعی کثیری از دانشجویان حضور داشتند، از خانواده شهید محسن دایی زاده، اولین دانشجوی شهید این دانشگاه نیز قدردانی شد.

اجرای برنامه‌های فرهنگی و برگزاری ایستگاه سلامت از سوی جمعیت هلال احمر از دیگر فعالیت‌های این مراسم بود و در پایان از دانشجویان ممتاز و برتر در زمینه‌های آموزشی، فرهنگی و ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر تجلیل شد.

واحد مرودشت

دکتر سید ابراهیم حسینی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت، در مراسم گرامیداشت روز دانشجو، حادثه 16 آذر دانشگاه تهران را سرچشمه جنبش های عدالت محور، استبداد ستیزی و اعتدال گرایی دانست و افزود : همواره روح اعتدال گرایی، بصیرت افزایی و استبداد ستیزی، به همت خون والای دانشجویانی که در روز 16 آذر شهید شدند، زنده است.

واحد تهران شمال

آیین بزرگداشت روز دانشجو به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی واحد تهران شمال، همکاری دانشجویان "هسته فرهیختگان جوان" و حضور گسترده دانشجویان این واحد، برگزار شد.

دکتر خالدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال در مراسم گرامیداشت روز دانشجو گفت: اینکه آرمان دانشجویان برای آینده کشور چقدر والا و درخور و شایسته باشد، تا حد زیادی به تعامل درستی که در دانشگاه وجود خواهد داشت، بستگی دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 989113

وب گردی

وب گردی