دیدار رئیس سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی با خانواده شهید مدافع حرم واحد ساری

رئیس سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی با خانواده شهید مدافع حرم محمد بلباسی دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد قائم شهر، دکتر منظری توکلی در این دیدار ، مقام شهید را بسیار با عظمت خواند و گفت: با وجود جهل و تاریکی مدرنی که در دنیای امروز وجود دارد وجود شهیدان شمع فروزانی است که راه حق را به ما نشان می دهد و ما را به مسیر حق هدایت می کند.

وی با توجه به خصوصیات رفتاری و ایمانی شهید بلباسی که در درایت، مدیریت، بینش، تقوا و توجه به خدا مثال زدنی بودند، گفت: خداوند به فضل خودش ایشان را به آرزوی دیرینه اش که شهادت بود رساند.

رئیس سازمان سما خطاب به همسر شهید گفت: امیدواریم با عنایت و توجه خداوند متعال بتوانید در امر مهم و خطیر تربیت نسل شهید قدم برداشته و موفق باشید.

دکتر منظری توکلی با بیان اینکه از سوی دکتر ولایتی و دکتر طهرانچی برای عرض ارادت به منزل شهید آمده است، گفت: همه ما در برابر خانواده های معظم شهدا مسئولیم و وظیفه شرعی و ملی داریم که قدردان و در خدمت این بزرگواران باشیم.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند: اگر مدافعان حرم مبارزه نمی‌کردند باید در کرمانشاه و همدان می‌جنگیدیم، گفت: با وجود و حضور این عزیزان آمریکا در سوریه شکست خورد و ایران اسلامی در منطقه قدرت برتر شد و به عزت و افتخار رسید.

انتهای پیام/

کد خبر: 989117

وب گردی

وب گردی