ارزیابی رایگان شرکت‌های مشاوره مدیریت پارک فناوری پردیس معاونت علمی

شرکت‌های مشاوره مدیریت پارک فناوری پردیس معاونت علمی تا 24 آذرماه می‌توانند از خدمات رایگان یک شرکت دانش‌بنیان ارائه‌دهنده خدمات ارزیابی و رتبه‌بندی بر اساس شاخص‌ها و استانداردهای بومی و بین‌المللی توانمندی‌های سازمانی، رتبه اعتباری، توانمندی مالی و ارزش دارایی‌های نامشهود شرکت‌ها و سازمان‌ها بهره‌مند شوند.

به گزارش گروه علم وفناوری ایسکانیوز، یک شرکت دانش‌بنیان ارائه‌دهنده خدمات ارزیابی و رتبه‌بندی بر اساس شاخص‌ها و استانداردهای بومی و بین‌المللی توانمندی‌های سازمانی، رتبه اعتباری، توانمندی مالی و ارزش دارایی‌های نامشهود شرکت‌ها و سازمان‌ها را ارزیابی می‌کند.

این شرکت کارآمدترین ابزارهای اندازه‌گیری سازمانی و پشتیبانی تصمیم را به شرکت‌ها ارائه می‌دهد و سازمان‌ها با ابزارهای اندازه‌گیری سازمانی که توسط این شرکت ایرانی ساخته شده است می‌توانند نقاط قوت و ضعف خود را در نمایی ساده و زیبا مشاهده ‌کنند.

همچنین مدیران شرکت‌ها با استفاده از ابزارهای پشتیبانی که در اختیار آن‌ها گذاشته‌شده است، می‌توانند اثر تصمیمات فعلی خود را در وضعیت آینده سازمان‌هایشان مشاهده و با آگاهی بیشتر، دست به انتخاب بزنند. برای آگاهی از خدماتی که شرکت تِکچی به سازمان‌ها و شرکت‌ها ارائه می‌دهد.

سید جواد حسینی مدیرعامل این شرکت دانش بنیان در توضیح فعالیت های این شرکت گفت: شرکت تِکچی، شرکتی دانش‌بنیان و تخصصی در حوزه تکنولوژی‌های ارزیابی‌ سازمانی در ایران است که توانسته مدل‌های بومی ارزیابی و اندازه‌گیری سازمانی را برای اولین بار در کشور توسعه بدهد و به‌نوعی رقیب مدل‌هایی مثلEFQM در حوزه بین‌المللی است.

وی بیان کرد: حدود 400 شرکت استفاده از این مدل را برای ارزیابی سازمان خود انتخاب و آن را در کنار و بعضی مواقع به‌جای مدل‌های بین‌المللی ارزیابی سازمانی استفاده می‌کنند. این شرکت در حال حاضر کارگزار مرکز ملی رتبه‌بندی ایران (تنها مرجع رسمی رتبه‌بندی شرکت‌ها) است و در حوزه ICT، خدمات ارزیابی و رتبه‌بندی شرکت‌ها را ارائه می‌دهد.

به گفته حسینی، به تازگی صنایع پتروشیمی مثل هلدینگ خلیج‌فارس از مدل بومی ارزیابی این شرکت استقبال کردند و برای ارزیابی شرکتشان از مدل های ارائه شده توسط این شرکت استفاده می‌کنند. به طوری که این شرکت تاکنون حدود 21 شرکت پتروشیمی بزرگ کشور را با این مدل ارزیابی کرده‌ است.

وی با اشاره به این که از جمله خدماتی که این شرکت دانش بنیان به مرکز کسب‌وکار فناوری و شرکت‌ها ارائه می‌دهد، مربوط به ارزیابی شرکت‌های مشاوره مدیریت است، گفت: هم‌اکنون شرکت تِکچی جزو سه مرکز مجاز رتبه‌بندی حوزه ICT در ایران به شمار می‌آید که ارزیابی و رتبه‌بندی آن در داخل و خارج معتبر است.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان توضیح داد: ما به‌عنوان شرکت مشاوره خدمات کسب‌وکار این آمادگی را داریم که کلیه شرکت‌های حوزه ICT پارک فناوری پردیس معاونت علمی را رتبه‌بندی کنیم. این شرکت جهت سهولت انجام ارزیابی‌ها و جلوگیری از بروز خطاهای انسانی و عملیاتی، کلیه فرآیند ارزیابی را به‌صورت کاملاً مکانیزه و تحت وب انجام می‌دهد و نتایج به‌صورت مکرر مورد بازبینی و تجدیدنظر قرار می‌گیرند.

به گفته وی، کلیه چک‌لیست‌های ارزیابی، بانک اطلاعاتی، نرم‌افزارهای محاسباتی و واسط‌های گرافیکی با امنیت لازم به‌صورت تحت وب در اختیار مشتریان و ارزیابان شرکت قرار می‌گیرد.

حسینی با تاکید بر این که شرکت‌های مشاوره مدیریت پارک فناوری پردیس معاونت علمی تا 24 آذرماه می‌توانند از خدمات رایگان این شرکت بهره‌مند شوند افزود: در صورت عدم ثبت‌نام تا این تاریخ، هزینه‌های ارزیابی از آن‌ها اخذ خواهد شد.

وی بیان کرد: پس از ارزیابی مشاورین، لیستی از آن‌ها تهیه و در اختیار شرکت‌های بزرگ قرار می‌گیرد و آن‌ها می‌توانند مشاورین خود را از این لیست انتخاب کنند. همچنین برای رتبه‌بندی رسمی ملی، هر شرکت فعال در حوزه ICT ایرانی یا خارجی که خواهان انتشار اطلاعاتشان به‌صورت رسمی در داخل ایران یا سفارتخانه‌های خارج از کشور هستند، باید از طریق مرکز ما اقدام کنند.

به گفته مدیرعامل این شرکت دانش بنیان مزیت دیگری که این رتبه‌بندی برای شرکت‌ها دارد این است که آن‌ها می‌توانند از نتایج این رتبه‌بندی در مناقصه‌ها و نمایشگاه‌های خارجی استفاده و از امتیازات اختصاصی اتاق بازرگانی نیز بهره ببرند.

انتهای پیام/

کد خبر: 989147

وب گردی

وب گردی