تریبون آزاد در دانشگاه آزاد کرمان/ از اعتراض به سلف تا بی توجهی مسئولان واحد

تریبون آزاد دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان امروز به مناسبت روز دانشجو در محوطه دانشگاه مشکلات صنفی خودشان را در تریبون آزاد عنوان کردند.

عمده اعتراض دانشجویان به کیفیت پایین سلف بوده و همچنان هیچ کدام از مسئولان هم در این جمع حضور نداشته تا صدای اعتراض آنها را گوش دهند و همین موضوع باعث دلخوری دانشجویان شده بود.

اعتراض به سلف دانشگاه آزاد کرمان/ سیستم گرمایشی فعال نیست

اولین دانشجوی معترض در خصوص مشکلات دانشگاه آزاد کرمان گفت: در مورد مشکلات صنفی دانشگاه که از ترم اول با آن رو به رو بودیم کیفیت سلف بود.زمانی که سلف مشکل داشت به دانشجویان گفتم اعتراض کنیم اما کسی حاضر به تجمع نشد.

محمدی دانشجوی معترض گفت: اکثر کلاس ها و سالن تربیت بدنی هوا خیلی سرد است و شوفاژ ندارد و یا اگر سیستم گرمایشی داشته باشیم آن را فعال نکردند.

وی افزود: درمورد کیفیت پایین سلف هم باید بگویم که سلف دانشگاه کیفیت نا‌مناسبی دارد.

تجهیزات آزمایشگاهی ناقص است

دانشجوی مهندسی پزشکی گفت: تعداد انتشار مقالات نسبت به هرسال کاهش یافته و همین موضوع رتبه دانشگاه را به شدت کم کرده است.

وی افزود: از طرفی سالن ها و استخر دانشگاه آزاد کرمان خصوصی شده و تسهیلاتی برای دانشجویان در نظر گرفته نشده است و افراد غیر دانشجو از امکانات رفاهی استفاده می‌‌کنند.

این دانشجو تصریح کرد: دانشجویان مستعد و پژوهشگر وجود دارند اما حمایت نمی شوند و کم شدن تعداد مقالات از عمده معضلات بوده است.

یکی از دانشجویان خانم گفت: اگر بسیج و جمعیت اسلامی بخواهند نشریه را انتشار دهند به راحتی به آنها مجوز می دهند؛ اما تشکل ها نمی توانند به راحتی جواز بگیرند و به آنها سخت می گیرند.

ب.ا در خصوص غیبت مسئولان در تریبون آزاد دانشجویان گفت: اولین نقد این است که هیچ کدام از مسئولان دانشگاه در تریبون آزاد حضور نداشتند. شهریه ها افزایش یافته اما تسهیلاتی برای ما دانشجویان در نظر گفته نشده است. مسئولان اعلام کرده اند تسهیلات داده ایم اما هیچ بهره ای از این تسهیلات نبرده ایم. حتی با دریافت وام دانشجویی نمی توانیم شهریه را پرداخت کنیم و خانواده و خودمان را تحت فشار قرار می دهیم.

یکی دیگر از دانشجویان رشته آزمایشگاهی به نبود امکانات کافی اعتراض کرد و گفت: اولین مشکل دانشگاه آزاد کرمان نبود تجهیزات آزمایشگاهی است و تجهیزات کافی برای برخی از کلاس ها نداریم و به ما اعلام کرده اند وسیله‌ها بسیار گران است.

انتهای پیام/

کد خبر: 989193

وب گردی

وب گردی