تلاش در حوزه سلامت، رسالت دانشگاه آزاد است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در جلسه هم‎اندیشی با رئیس بیمارستان تأمین اجتماعی زاهدان و هیات همراه، بر تعامل و همکاری این دو مجموعه اثربخش در جامعه تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از زاهدان، دکتر سلطانعلی میر ضمن خیرمقدم به حاضرین در جلسه، با بیان اینکه در حوزه سلامت باید همه دستگاه‎ها تلاش کنند، عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی رسالت و وظیفه خود می‎داند که در همه‎ی عرصه‎ها به ویژه حوزه سلامت جهد و تلاش وافر داشته باشد.

دبیر هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با ارائه گزارشی از وضعیت علوم پزشکی واحد زاهدان، افزود: همانگونه که امروز دانشگاه آزاد اسلامی در عرصه آموزش و پژوهش به عنوان همراه و همیار وزارت علوم است در حوزه سلامت نیز به عنوان یک بال برای تعالی و پیشرفت این حوزه در کنار وزارت بهداشت و درمان حضور فعال دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان تأکید کرد: رسیدن به اهداف متعالی در منطقه نیازمند تعامل و همکاری تمامی ارگان‎ها و سازمان‎ها بوده و در این راستا دانشگاه‎ها و مراکز آموزش عالی نقشی مهم‎تر و برجسته‎تر دارند.

در بخش دیگری از این جلسه پیرامون مسائل پزشکی و پیراپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان و وضعیت دانشجویان این رشته‎ها بحث و تبادل نظر شد و بیمارستان تأمین اجتماعی شهرستان زاهدان برای همکاری در این حوزه اعلام آمادگی کرد.

کد خبر: 989222

وب گردی

وب گردی