نمایشگاه دستاوردهای دانشجویان سما واحد کرج برگزار شد

دکتر محمدحسن برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و هیأت همراه از نمایشگاه ویژه روز دانشجو در سما واحد کرج بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز نمایشگاه دستاوردهای دانشجویان سما شامل بخش های مختلف هنری همچون نقاشی، چرم دوزی، گلسازی، صنایع دستی مانند آشپزی، شیرینی پزی و آثار علمی شامل دستاوردهای پژوهشی آنان بود.

در این بازدید دکتر برهانی فر را معاونت امور سمای کرج و رئیس آموزشکده عالی سما دکتر محمدرضا بلیاد، دکتر مصطفی مبلغی معاون توسعه مدیریت و منابع و جمعی از معاونین و مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و سما همراهی کردند و در فضایی بسیار صمیمانه نماز جماعت را نیز اقامه نمودند.

دکتر برهانی فر ضمن تقدیر از فعالیت های فوق برنامه دانشجویان سما، پویایی و فعالیت های چندجانبه در کنار درس را یکی از راه های موفقیت جوانان در زندگی آینده برشمرد و از دانشجویان خواست تنها به درس و آموزه های تئوری اکتفا نکنند.

از دیگر برنامه هایی که به بهانه روز دانشجو در آموزشکده عالی سما برگزار شد می توان به نشست صمیمی با دانشجویان سمای کرج در روز دانشجو اشاره کرد.

در این نشست که به منظور ارج نهادن به جایگاه دانشجویان و احترام به دیدگاه و نیازهای قشر دانشجو برگزار شد، دکتر محمدرضا بلیاد سرپرست آموزشکده عالی سما و برخی از مسئولین سما واحد کرج با حضور در پایگاه بسیج دانشجویی و تعدادی از کلاس های آموزشکده به شنیدن نظرات، پیشنهادات و برخی مشکلات دانشجویان نشستند.

دکتر محمدرضا بلیاد در این جمع صمیمی به دانشجویان توصیه کرد از فعالیت های اجتماعی نهراسند و در کنار مسئولین برای حل مشکلات و موانع احتمالی موجود، فعال باشند.

کد خبر: 989229

وب گردی

وب گردی