رائفی پور: دو قطبی سیاسی در کشور ایجاد شده است

مراسم روز دانشجو دانشگاه امیرکبیر با تلاش انجمن اسلامی دانشجویان (عضو دفترتحکیم وحدت) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ ویژه برنامه روز دانشجو «اصولگرا، اصلاح طلب یا جریان سوم ؟» دانشگاه امیرکبیر با تلاش انجمن اسلامی دانشجویان (عضو دفترتحکیم وحدت) دیروز با حضور علی اکبر رائفی پور مدرس حوزه رسانه و قائد شرف دبیر اسبق دفتر تحکیموحدت برگزار شد.

علی اکبر رائفی پور در این مراسم ضمن گرامیداشت روز دانشجو، تصریح کرد: اصلاح طلب ها با رقیب هراسی در انتخابات شرکت می کنند و اصولگراها به دید امنیتی و تحدید محور به همه چیز می نگرند که این باعث دفع پتانسیل ها می شود و به این توجه ندارند که در دل تهدید ها فرصت است.

رائفی پور با اشاره به اینکه اصلاح طلب ها دولت داری نمی دانند و اصولگراها مردم داری؛ گفت: این دو جریان کارکرد خودشان را از دست داده اند و ظرفشان در حال پر شدن است.

این سیاستمدار تاکید کرد: حتی وقتی میخواهیم مشکلات معیشتی مردم را پیگیری کنیم سیاسی می شود و فاتحه اش خوانده می شود اما مردم ما به وقتش غیرت دارند به وقتش از کشور دفاع می کنند در واقع نه چپی و نه راستی هستند.

وی افزود: ما همه چیز را به بازی گرفتیم و باعث ایجاد دوقطبی سیاسی شده ایم در حالی که همه ما مسلمان و ایرانی هستیم و باید ارمان گرا باشیم و عقلانی عمل کنیم.

همچنین در ادامه ی این مراسم از جلد سوم نشریه دفتر تحکیم وحدت با عنوان «زیر نقاب تدبیر» درباره‌ سیر زندگانی حسن روحانی رونمایی شد. این نشریه نگاهی صریح به کارنامه و عملکرد رئیس‌جمهور دارد و روایت حسن روحانی از تولد تا ۱۴۰۰ است.

نشریه زیر نقاب تدبیر چهار فصل است، که فصل اول آن به زندگی حسن روحانی در سال‌های پیش از انقلاب پرداخته، در فصل دوم نیز دوران جنگ و سال‌های پر ابهام زندگی ایشان را شامل می شود.

همچنین در فصل سوم به سخنرانی‌های انقلابی او در واکنش به فتنه‌های فتنه‌گران پرداخته است. در فصل آخر به دهه هفتم زندگی این شخصیت سیاسی و دهه چهارم انقلاب و نیز عملکرد ریاست دولت‌های یازدهم و دوازهم را روایت می کند.

گفتنی است؛ نامه انتقادی به عملکرد دولت توسط انجمن اسلامی دانشجویان امیرکبیر خطاب به حسن روحانی به همراه نشریه "زیر نقاب تدبیر"به دفتر ریاست جمهوری ارسال شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 989243

وب گردی

وب گردی