«حسنا کوچولو2» در مرحله تولید است

کارگردان انیمیشن تلویزیونی«حسنا کوچولو2» گفت: روند ساخت این انیمیشن ادامه دارد و تاکنون تولید 10 قسمت از این انیمیشن 52 قسمتی به اتمام رسیده است و آماده پخش است.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، مجید محمودی کارگردان انیمیشن«حسنا کوچولو2» ، درباره ساخت سری دوم این انیمیشن تلویزیونی گفت: داستان فصل دوم انیمیشن «حسنا کوچولو2» بین بچه‌ها پیش می‌رود و ما کمتر والدین را در انیمیشن می‌بینیم و علت این موضوع هم نظرسنجی است که مرکز اوج کودک و نوجوان از خانواده‌ها جمع‌آوری کرده بود و خانواده‌ها معتقد بودند که قسمت بچه‌های این انیمیشن اگر بیشتر باشد، برای مخاطبان کودک انیمیشن جذاب‌تر خواهد بود.

وی ادامه داد: بعضی از شخصیت‌هایی که در سری اول این انیمیشن مثل مربی مهد کودک، سرایدار ساختمان و همسرش، نقش کمرنگ‌تری داشتند در فصل دوم «حسنا کوچولو» نقش پررنگ‌تری در پیشبرد داستان انیمیشن خواهند داشت. در فصل دوم «حسنا کوچولو» ما بزرگترها را به شکل یک صدا یا یک سایه در داستان داریم و این انیمیشن بیشتر در فضای مهدکودک و میان بچه‌ها می‌گذرد.

کارگردان انیمیشن «حسنا کوچولو2» درباره جزئیات سری دوم این انیمیشن بیان کرد: انیمیشن تلویزیون «حسنا کوچولو2» در 52 قسمت 10 دقیقه‌ای و در 2 فاز 26 قسمتی تولید خواهد شد که تاکنون حدود 10 قسمت از این انیمیشن آماده نمایش شده است و فاز اول پروژه ساخت این انیمیشن که 26 قسمت است، تا نوروز 98 به اتمام می‌رسد.

وی درباره تغییراتی که در فصل دوم «حسنا کوچولو2» روی داده است، گفت: سری دوم این انیمیشن نسبت به سری اول آن، دغدغه‌ کودکانه‌تری دارد. همچنین ریتم این سری از «حسنا کوچولو» نسبت به سری اول، ریتم تندتری خواهد بود.

محمودی خاطر نشان کرد: در کاراکترهای این انیمیشن تغییراتی کوچکی ایجاد شده است که این تغییرات در بخش‌هایی مثل جثه و چهره کاراکترها بوده است. همچنین نماهای بیشتری از کاراکترها وصحنه‌ها طراحی شده است که همین امر تنوع تصویر را افزایش می‌دهد، انیمیشن پرحرکت‌تری به نظر برسد.

بنابراین گزارش، سری دوم انیمیشن تلویزیونی «حسنا کوچولو» به کارگردانی مجید محمودی و تهیه‌کنندگی امید مرندی در حال تولید است. سری اول این انیمیشن با عنوان«بچه‌های ساختمان گلها» روی آنتن شبکه نهال رفت.

این انیمیشن محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است.

انتهای پیام/

کد خبر: 989264

وب گردی

وب گردی