سرای نوآوری واحد علوم تحقیقات با 6 هزار متر مربع فضا راه اندازی می شود

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات از اختصاص ۶  هزار مترمربع فضای فیزیکی جهت راه‌اندازی سرای نوآوری خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد علوم و تحقیقات، روز دانشجو با برگزاری تریبون آزاد دانشجویی با حضور سرپرست واحد علوم و تحقیقات و جمعی از مسئولان و دانشجویان، در سالن همایش‌های کتابخانه مرکزی این واحد دانشگاهی برگزار شد.

دکتر رضا مسعودی سرپرست واحد علوم و تحقیقات در این مراسم با تأکید بر حفظ کرامت انسانی و تلاش بر بهبود شرایط تحصیلی و رفاهی دانشجویان از دغدغه واحد علوم و تحقیقات برای حل مشکلات و معضلات دانشجویان نظیر برون‌سپاری پارکینگ، سلف، حمل و نقل و تجهیز پارکینگ به سیستمRFID و ... خبر داد.

وی همچنین از اختصاص ۶ هزار مترمربع فضای فیزیکی جهت راه‌اندازی سرای نوآوری واحد علوم و تحقیقات خبر داد و گفت: ایجاد شرایط مناسب رشد، اشتغال و تبدیل واحد علوم و تحقیقات به واحدی نوآور، خلاق، کارآفرین از اهداف سرای نوآوری است.

در این مراسم مسائلی نظیر بهبود شرایط حمل و نقل، کیفیت غذای دانشجویی، معضلات پارکینگ دانشجویی، استفاده بهینه از فضای آموزشی، بهره‌گیری هرچه بیش‌تر از استادان مجرب، ایجاد بستر رشد سیاسی و فرهنگی دانشجویان، افزایش امکانات و تجهیزات آموزشی و پژوهشی از سوی دانشجویان مطرح شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 989272

وب گردی

وب گردی