تجاری سازی تجهیزات پزشکی، با تبادل کالایی میان واحدهای دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد اسلامی واحد خراسان و دزفول قرارداد همکاری امضا کردند.

دکتر علی حیدری مقدم در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: در نمایشگاه فن بازار از تخت هوشمند رونمایی کردیم. برانکارد هوشمندی ساخته ایم که می توانیم به کمک این وسیله یک بیمار را در کمتر از یک دقیقه از یک تخت به تخت دیگری منتقل کنیم.

وی افزود: این وسیله هوشمند تا وزن 150 کیلو گرم را بدون هیچ مشکلی جا به جا خواهد کرد و تست های لازم را انجام داده ایم.

حیدری مقدم ادامه داد: قرارداد دو طرفه همکاری بین واحد دزفول و واحد خراسان رضوی امضا شد و در این قرارداد ما موظف شده ایم 6 عدد برانکارد هوشمند آماده کنیم و از طرفی محصولات واحد مشهد را هم بازاریابی کنیم.

رئیس مرکز تحقیقات مواد و انرژی دانشگاه آزاد واحد دزفول با اشاره به ساخت صندلی تنفسی توسط واحد خراسان خاطرنشان کرد: با توجه به تفاهم نامه ای که با واحد خراسان رضوی امضا کرده ایم قرار بر این است تا در بخش بازار‌یابی دستاورد این واحد که به تنفس انسان ها در آلودگی کمک می کند فعالیت کنیم.

حیدری مقدم اظهار داشت: صندلی تنفسی واحد خراسان اکسیژن بدن را اندازه گیری خواهد کرد و به همان میزان به فرد اکسیژن را می رساند تا دچار مشکل تنفسی نشود.

وی در پایان تاکید کرد: یک تخت سی آر و یک تخت تشریح اجساد با تمام متعلقات ساخته شد و به پزشکی قانونی کشور فروخته شده است. اولین سازنده دستگاه آرماتور کومپوزیتی هستیم و سال گذشته هم ما را معرفی کردند.

ملک نژاد: با واحد دزفول تبادل کالا خواهیم داشت

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد گفت: دکتر ملک نژاد در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: با توجه به شرایط تحریم ها فن بازار ها در توسعه فناوری و محصول محور شرایط خاص ایجاد کرده و می توانیم بهترین استفاده را از این نمایشگاه ها کنیم.

وی افزود: در دانشگاه آزاد واحد مشهد سه طرح بین المللی در اختیار داریم و با حضور در فن بازار ها سعی بر این داریم تا با محصولاتمان در تجهیزات پزشکی نیاز بیماران را در بیمارستان ها تامین کنیم.

ملک نژاد ادامه داد: با استعدادی که از واحد دزفول مشاهده کردیم اولین تفاهم نامه را با این واحد امضا کرده ایم. با واحد دزفول در بخش تولید محصولات مشترک و تبادل کالا و فناوری همکاری خواهیم کرد.

قیمت تخت های هوشمند

با توجه به عقد تفاهم نامه بین واحد خراسان و دزفول قرار بر این است تا ظرف سه ماه آینده 6 دستگاه برای واحد مشهد ساخته شود تا مسوولان از این تجهیزات در بیمارستان استفاده کنند.

تخت های هوشمند هنوز قیمت پایه ای ندارند؛ اما به طور حدودی هر تخت بین 9 تا 12 میلیون تومان قیمت گذاری خواهد شد.

با کمک این تخت ها و استفاده از آن دیگر نیازی به جا‌به‌جایی بیمار نیست و بیمار به راحتی به بخش های دیگر منتقل خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 989282

وب گردی

وب گردی