نصیرزاده: باید تفکر بسیجی در دانشگاه عملیاتی شود

فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به فعالیت 19 هزار کارمند بسیجی در دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: باید تفکر بسیجی در دانشگاه عملیاتی شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، جلسه اعضای شورای فرماندهی بسیجیان و سرگروه صالحین دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

دکتر حسین نصیرزاده فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه با اشاره به شکل گیری بسیج مستضعفین با فرمان امام خمینی (ره)، گفت: بسیج از ابتدای تأسیس تا امروز همواره در فراز و نشیب های انقلاب اسلامی و عرصه های سازندگی کشور حضور مؤثر داشته و دارد.

وی با تأکید بر اینکه بسیج دفاع از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی را وظیفه مهم و اساسی خود می داند، اظهار داشت: بسیجیان با تفکر بسیجی و حضور همیشه در صحنه، بارها و بارها خلوص نیت و عمل خود را به اثبات رسانده و رضای خدا را در فعالیت های خویش مد نظر قرار می دهند.

دکتر نصیرزاده با اشاره به جنگ تحمیلی و دفاع جانانه مردم از کشور، افزود: اگر چه جنگ نظامی سالهاست که به پایان رسیده، اما دشمن با طراحی جنگ نرم که شامل اقدامات روانی و تبلیغاتی است، بار دیگر کشور را مورد هدف قرار داده است.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه بسیجیان باید بصیرت دینی و سیاسی داشته باشند، ادامه داد: بسیجیان همان طور که خود را در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی به اثبات رساندند، باید در مبارزه با جنگ نرم با هوشمندی و سربلندی بیرون بیایند.

وی در ادامه با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی دارای 19 هزار کارمند بسیجی است، خاطر نشان کرد: در این دانشگاه باید تفکر بسیجی عملیاتی شود و دانشگاهی در تراز انقلاب اسلامی حرکت رو به جلو داشته باشد.

دکتر نصیرزاده، نیاز امروز دانشگاه آزاد اسلامی را ایجاد تغییراتی در حوزه فرهنگ و آموزش دانست و افزود: این دانشگاه باید به کمک کارمندان بسیجی خود برنامه های فرهنگی در تراز انقلاب اسلامی اجرا کند و در راستای تربیت دانشجویانی متعهد و انقلابی که آینده سازان این کشور هستند، گام بردارد.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه باید منویات مقام معظم رهبری در این دانشگاه جاری شود، گفت: کارآمدی دانشگاه آزاد اسلامی در تمامی زمینه ها باید کاملاً مشهود و محسوس باشد که تحقق این امر نیازمند تفکر بسیجی، انقلابی و اسلامی کارکنان، اعضای هیأت علمی و دانشجویان است.

در ادامه این مراسم از بسیجیان فعال در حوزه های مختلف با اهداء لوح سپاس تقدیر شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 989296

وب گردی

وب گردی