از واکنش ها به حادثه تروریستی چابهار تا اختلافات در اجلاس ریاض

برنامه «هشتگ» شبکه العالم که دوشنبه نوزدهم آذرماه با اجرای افنان المعمار بر روی آنتن شبکه العالم می رود موضوعات پرتکرار در فضای مجازی جهان عرب را مورد بررسی قرار می دهد.

به گزارش سرویس فرهنگی ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، حادثه تروریستی چابهار، اجلاس شورای همکاری خلیج فارس، اعتراضات جلیقه زردها در پاریس و دستگیری یک فوتبالیست بحرینی در تایلند از موضوعاتی ست که واکنش کاربران فضای مجازی را برانگیخت و در برنامه هشتگ نیز مورد بررسی قرار گرفته است.

«افنان المعمار» در این برنامه به ادامه بحرانی شدن روابط سعودی، امارات و بحرین با قطر و عدم حضور امیر قطر برای حضور در نشست ریاض با توجه به دعوت ملک سلمان می پردازد. این موضوع به یکی از موضوعات پر تکرار در فضای مجازی جهان عرب تبدیل شده است.

از سویی دیگر العریبی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال بحرین که پس از دستگیری در سال 2012 میلادی به اتهام حمایت از تظاهرات مردم این کشور مورد ضرب و شتم و شکنجه نظامیان آل خلیفه قرار گرفته بود و به استرالیا پناهنده شده بود، اخیرا در تایلند دستگیر شده است و در خطر استرداد و زندان قرار دارد که در برنامه «هشتگ» مورد بررسی قرار می گیرد.

تهیه کنندگی برنامه «هشتگ» که دوشنبه نوزدهم آذرماه ساعت 20 به وقت تهران پخش می شود بر عهده محمد معین مقامی است و اجرای آن را افنان المعمار انجام می دهد.

برنامه «هشتگ» همچنین ساعت 23:30 دوشنبه نوزدهم آذرماه و ساعت 14 سه شنبه بیستم آذرماه تکرار خواهد داشت.

کد خبر: 989298

وب گردی

وب گردی