مراسم روز دانشجو در واحد یادگار امام خمینی (ره) برگزار شد

مراسم روز دانشجو با حضور دکتر سعید قاضی مغربی رئیس واحد، اعضای هیات رئیسه و جمع کثیری از دانشجویان در سالن خوارزمی واحد یادگار امام(ره) شهرری برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی واحد یادگار امام در این مراسم دکتر سعید قاضی مغربی رئیس واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری روز دانشجو را روز فرخنده ای دانست و عنوان کرد: این دانشجویان هستند که چرخ صنعت و پیشرفت کشور را به حرکت در می آورند و امیدوار هستم که این حرکت های دانشجویی با قوت هر چه بیشتر ادامه پیدا کند و هرروز شاهد دستاورد های علمی و فرهنگی از جانب دانشجویان باشیم.

قاضی مغربی با بیان فرمایش‌های مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) در خصوص روحیه جوانی، احساس هویت اثرگذار، انگیزه‌های ایمانی و آرمانی جریان‌های دانشجویی و مطالبه‌گری آرمان‌ها گفت: از جمله وظایف یک دانشجو مطالبه‌گری در خصوص تحقق خواسته‌های خود باید باشد و هدف از برگزاری این مراسمات بررسی وضع موجود و برطرف ساختن موانع و مشکلات است.

وی خاطر نشان کرد: چهارده ماه است که مسوولیت این واحد دانشگاهی را برعهده دارم و همه شما دانشجویان عزیز همانند فرزندان من هستید و تمام تلاش خود را به کار خواهم برد تا فرزندان ایرانم را بر فراز قله های پیشرفت و ترقی نظاره کنم و همچنین این دانشگاه را از نظر علمی به یک واحد معتبر و برند در میان سایر واحد های دانشگاه آزاد اسلامی تبدیل نمایم.

رئیس واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری با اشاره به این مطلب که دانشگاه محلی برای تنوع آراء دانشجویان ست اظهار کرد: سعی شده با رعایت قوانین و مقررات و این موضوع که هر دانشجوی دارای یک ذوق و سلیقه خاص است محیطی پر شور و هیجان برای شما فراهم آوریم. نسبت به وقایعی که در محیط دانشگاهی خود اتفاق می افتد حساسیت داشته باشید، ایده ها، طرح ها و پیشنهادات خود را بصورت مکتوب ارائه دهید و هر اندازه که به واحد خود بهاء دهید در اصل به مدرک تحصیلی خود اعتبار بیشتری می بخشید و این اصل تنها با همدلی و همکاری یکدیگر امکان پذیر است.

شایان ذکر است در پایان این مراسم دانشجویان به همراه دکتر سعید قاضی مغربی و اعضای هیات رئیسه با اهدای شاخه گل از مقام شامخ شهدای گمنام تجلیل کردند.

گفتنی است پرسش و پاسخ دانشجویان با رئیس واحد و اعضای هیات رئیسه، اجرای زنده موسیقی و همچنین اهدا جوائز به شرکت کنندگان در مسابقه از دیگر برنامه های این مراسم بود.

این مراسم با همکاری کانون های دانشجویی افق، هلال احمر، هیات مکتب الزهرا، فدک، طلوع، ره ری، اکسیژن، هیات نایب الزهرا، شمیم مهر و بسیج دانشجویی واحد یادگار امام (ره) شهرری برگزار گردید.

کد خبر: 989301

وب گردی

وب گردی