شیفت شب کلینیک بهداشتی  منطقه ۱۹ شرکت شهرسالم راه اندازی شد

کلینیک بهداشتی درمانی شرکت شهرسالم واقع در منطقه ۱۹ تهران شیفت شبانگاهی خود را نیز فعال کرد.

به گزارش ایسکانیوز، زهرا ساحت فردی سرپرست کلینیک بهداشتی ودرمانی منطقه ۱۹ شرکت شهر سالم با اعلام خبر فوق افزود: پس از بازدید مشترک دکتر چوبینه مدیرعامل شرکت شهرسالم و توکلی شهردار منطقه۱۹ از کلینیک بهداشتی درمانی منطقه ۱۹، مقررشد این کلینیک فعالیت خود را شبانه روزی کند که کمتراز یک ماه این اتفاق افتاد.

وی گفت: با توجه به اینکه تعداد قابل توجهی از بازنشستگان و کارکنان محترم شهرداری تهران در منطقه ۱۹ شهرداری تهران ساکن هستند، لزوم ارایه خدمات شبانه نیز در این کلینیک به خوبی احساس می شد که با تصمیم مدیرعامل شرکت شهرسالم و حمایت های شهردار منطقه ، این تصمیم اجرایی شد.

ساحت فردی تاکید کرد: در حال حاضر در شیفت شبانگاهی این مرکز درمانی ، خدمات اورژانس ، پزشک عمومی، واحد بهداشت و داروخانه ارایه می شود و به مرور و در آینده نزدیک بخش های تخصصی به خدمات شبانگاهی این مرکز افزوده خواهد شد.

شایان ذکر است کلینیک بهداشتی درمانی منطقه۱۹، در بخش های گوش وحلق وبینی، چشم پزشکی، زنان، مامایی، ارتوپدی، متخصص داخلی، اعصاب و روان، کلیه ومجاری ادراری، مغز و اعصاب، قلب وعروق، کودکان، تغذیه، پوست، ادیومتریست، مشاور خانواده، آزمایشگاه ، فیزیوتراپی و جراح عمومی خدمات ارایه می کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 989314

وب گردی

وب گردی