شاید اروپایی‌ها متوجه اهمیت اقدامات ضدایرانی ترامپ نباشند!

وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی در یادداشتی ضمن ستایش از اقدام‌های ضد ایرانی کاخ سفید، با طرح موضوع تکراری «ایران هراسی» اتحاد بین‌المللی علیه تهران را خواستار شد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی در یادداشتی که در یک نشریه آمریکایی منتشر شده ، با ذکر ادعاهای کذب و تلاش در ایران هراسی، وحدت کشورهای جهان علیه ایران به ویژه عدم حمایت اتحادیه اروپا از برجام را خواستار شد.

«آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی در سال‌های 2016 تا 2018 ، در یادداشتی که در نشریه «دیفنس نیوز» منتشر شده مدعی شد که تهدید ایران علیه اسرائیل و جهان حتمی است و به همین دلیل اسرائیل، عربستان، مصر، امارات، بحرین و دیگر کشورهای منطقه حامی سیاست مستحکم آمریکا علیه ایران هستند.

وی با ستایش از آمریکا جهت مقابله با ایران نوشت: آمریکا در حال انجام اقدام باارزشی برای غرب در مواجهه جدی با ایران همراه با اعمال تحریم‌های فلج کننده است که شاید غربی‌ها آن را نپذیرند یا حتی در این برهه متوجه ماهیت آن نشوند اما این اقدامی است که ملل جهان آزاد در آینده به آن نگریسته و از دولت آمریکا برای اتخاذ سیاست راهبردی روشن تشکر خواهند کرد.

وی در ادامه با دروغ گویی در زمینه تلاش ایران بر سلطه برکشورهای منطقه مدعی شد که تهدید ایران تنها محدود به منطقه نیست بلکه اروپا را نیز شامل می‌شود و موشک‌های سطح به سطح ایران اینک قادر به ضربه زدن به اروپا هستند.

لیبرمن با مطرح کردن مجدد موضوع هسته‌ای ایران نوشت: اینک بسیاری از کشورها به طور مشترک نسبت به خطر جدی تهدید ایران هشدار داده‌اند و آمریکا نیز در واقع برای مقابله با ایران در حال انجام اقدام‌هایی است.

لیبرمن با ذکر نگرانی خود از حمایت اتحادیه اروپا از ایران در زمینه برجام نوشت: بسیاری از کشورهای غربی عمدتا اروپایی وخامت اوضاع را درک نمی‌کنند و هنوز در پی حمایت از ایران برابر تحریم‌ها هستند.

وزیر جنگ سابق رژیم اشغالگر قدس در خاتمه این یادداشت با ذکر این‌که جهان آزاد باید متحد و یکصدا علیه ایران ایستادگی کند، نوشت: در حالی‌که در هفته‌ها و ماه‌های آینده با تهدید ایران مواجه هستیم در آینده نیز با چالش‌هایی از جانب این کشور روبرو می‌شویم و این یک زنگ خطری است که باید آن‌را به خاطر داشت.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 989325

وب گردی

وب گردی