دانشگاه تهران در حوزه کانون‌های فرهنگی پیشتاز است

معاون فرهنگی دانشگاه تهران گفت: دانشگاه تهران در حوزه کانون های فرهنگی پیشتاز بوده و با کمیت گسترده و کیفیت بالا به کار خود ادامه می دهد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر مجید سرسنگی، معاون فرهنگی دانشگاه تهران در جشن بیست سالگی کانون‌های فرهنگی دانشگاه تهران اظهار داشت: در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم و جا دارد از تمام کسانی که برای تداوم این انقلاب تلاش کردند، قدردانی کنم تا بتوانیم ایده های خود را در دانشگاه ها به عرصه ظهور برسانیم. دانشگاه تهران در حوزه کانون های فرهنگی پیشتاز بوده و با کمیت گسترده و کیفیت بالا به کار خود ادامه می دهد.
وی ادامه داد: در همه این سال ها فارغ از اینکه چه کسی مدیر بوده، همه با هدف به تصویر کشیدن دانشگاه آرمانی تلاش کرده اند. در ۱۶ آذر ۱۳۳۲ سه تن از دانشجویان دانشگاه تهران با اهدای خون پاک‌شان یک واقعیت را به دانشگاهیان و تمام مردم نشان دادند و گفتند رسالت دانشگاه چیست. آنها نشان دادند دانشگاه آرمانی مثل یک قلب برای جامعه است.
سرسنگی خاطرنشان کرد: دانشگاه آرمانی روایتگر تاریخ نیست بلکه تاریخ را می سازد و به آیندگان معرفی می کند. دانشگاه تهران در همه بزنگاه های تاریخی به عنوان یک پیش قراول ایفای خدمت کرده و پرچمدار فرهنگی بوده است. به سهم خودم تمام فعالیت های دانشجویان دانشگاه تهران را قدر می نهم و شرمسارم که به دلیل مشکلات مالی نتوانستیم آن طور که باید و شاید به کانون های فرهنگی کمک کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 989332

وب گردی

وب گردی