35 مقاله در کنفرانس آسایهل 2018 ارائه می شود

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی از ارائه 35 مقاله، دو گزارش کشوری و 6 سخنرانی (با محوریت شرایط آموزش عالی در جهان امروز) در کنفرانس آسایهل 2018 خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر بیژن رنجبر معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی و دبیر کمیته علمی کنفرانس اتحادیه بین‌المللی مؤسسات آموزش عالی جنوب‌ شرق آسیا 2018 (آسایهل) در مراسم افتتاحیه این کنفرانس ضمن خیرمقدم و خوشامدگویی به شرکت کنندگان، گفت: مایه خشنودی است که توفیق این را داریم که اجلاس سال 2018 آسایهل را با عنوان «نقش دانشگاه های خصوصی در توسعه آموزش عالی» در واحد قزوین برگزار می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مطالب و مباحثی که توسط فرهیختگان حاضر در این کنفرانس مطرح خواهد شد، در توسعه آموزش عالی در سطح کشورهای عضو و رسیدن به مقاصد انجمن تأثیرگذار خواهد بود. دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از اعضای انجمن، همواره در تلاش بوده تا در پیشبرد اهداف تعیین شده انجمن حداکثر تلاش خود را به کار بندد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به تعداد مقالات و گزارش های ارسال شده به کمیته علمی کنفرانس آسایهل 2018، گفت: 71 مقاله و 4 گزارش کشوری به کمیته علمی کنفرانس ارسال شد که پس از بررسی در این کمیته، 35 مقاله و 2 گزارش کشوری جهت ارائه در کنفرانس مورد تأیید قرار گرفت.

دکتر رنجبر ادامه داد: همچنین در طول برگزاری کنفرانس 6 سخنرانی با محوریت «شرایط آموزش عالی در جهان امروز» توسط فرهیختگانی از کشورهای ژاپن، مالزی، تایلند، انگلستان و جمهوری اسلامی ایران انجام خواهد شد.

دبیر کمیته علمی کنفرانس آسایهل 2018 با بیان اینکه سی و سومین کنفرانس عمومی و انتخابات رئیس، معاونان و اعضای هیات امنای انجمن نیز در این نشست برگزار خواهد شد، گفت: در این کنفرانس که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین برگزار می شود، مباحثی کلیدی در آموزش عالی شامل روش های آموزشی، توسعه و برنامه ریزی درسی به عنوان مفاهیم کلیدی در نظام آموزش عالی در چهار نشست موازی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

وی با تأکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی بزرگترین دانشگاه خصوصی جهان است، تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین به عنوان یکی از دانشگاه های پیشرو در فناور‌ی‌های نوین مانند هوش مصنوعی، رباتیک، پهباد و خودروهای برقی دستاوردهای قابل توجهی در پیشرفت علمی کشور داشته است.

دکتر رنجبر در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت نقش دانشگاه های خصوصی در توسعه کشورها مسلماً تجربیات این دانشگاه و مباحثی که در این نشست مطرح می شود، برای دانشگاه های عضو انجمن مفید خواهد بود.

انتهای پیام /

کد خبر: 989389

وب گردی

وب گردی