معرفی 25 دانشکده برتر در زمینه کسب و کار در اروپا

فارغ التحصیلی از رشته تجارت می تواند پیشرفت عمده ای برای چشم انداز حرفه ای، شغلی و پتانسیلی برای منبع در آمد آینده افراد باشد؛ اما این که مدرک مذکور از کدام دانشگاه اخذ شده باشد، تفاوت بسیاری ایجاد می کند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، «استه لودر» یکی از زنان موفق در زمینه کسب وکار، اظهار داشت که وی هیچ وقت خواب موفقیت را نمی دیده و همواره برای رسیدن به آن تلاش می‌کرده است.

این دقیقا همان چیزی است که صدها هزار دانشجوی کسب و کار مشتاق برای رسیدن به آن در جهت اهداف شغلی خود هستند.

فایننشال تایمز گزارش رتبه بندی 25 دانشکده برتر اروپا در زمینه کسب و کار را برای کمک به کارآفرینان و نوآوران ارائه داده است.

تایم به این مسئله اشاره می کند که آن دسته از دانشکده هایی که در رتبه بندی نسبت به سال گذشته بهبود یافته اند تنها روی رشته MBA متکی نبوده اند و انعطاف پذیری و تنوع بیشتری را در اختیار دانشجویان قرار داده اند.

دانشگاه های کسب و کار به عنوان پلی بین دانشجویان و موفقیت آن ها، دارای مخاطبین بسیاری جهت شرکت در دوره ها در ایجاد استعداد و ایجاد انگیزه در محل کار امروزه است.

گزارش ها نشان می دهند، فارغ التحصیلان مدرسه کسب و کار نیز فرصت های شغلی خوبی را دارند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده در سال 2018 شرکت های آمریکایی و اروپایی به طور میاگین برای شروع به ترتیب مبلغ 105000 و 65000 دلار برای فارغ التحصیلان رشته MBA ارائه می دهند.

بنابراین تحصیل در زمینه کسب و کار برای افراد می تواند یک حرکت استراتژیک باشد.

مدرسه کسب و کار IE Business School در اسپانیا از رتبه سوم به بیستم افول کرده و برخی توجه به امکانات تکنولوژیکی را از عوامل این مسئله می دانند.

دانشکده کسب و کار لندن در رتبه اول قرار دارد که از روش های نوین یادگیری برای این امر بهره برده است.

دانشکده اقتصاد استکهلم در رتبه 25 این لیست قرار گرفته است که نسبت به سال قبل پیشرفت قابل توجهی داشته است. به عنوان دانشکده ای که برای اولین بار در سال 1909 شروع به کار کرده حفظ تاثیر‌گذاری کنونی بسیار خوب به نظر می رسد.

در ادامه می توانید نتایج این رتبه بندی را برای 25 دانشکده برتر در سال های 2017 و 2018 در شکل زیر ببینید.

انتهای پیام/

کد خبر: 989394

وب گردی

وب گردی