بزرگترین رویداد فرهنگی خراسان جنوبی برگزار شد

کنگره ملی 2 هزار شهید خراسان جنوبی که بزرگترین رویداد فرهنگی این استان محسوب می شود در حسینیه جماران بیرجند با حضور بسیار پرشور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از خراسان جنوبی، کنگره ملی 2 هزار شهید خراسان جنوبی که بزرگترین رویداد فرهنگی این استان محسوب می شود در حسینیه جماران بیرجند با حضور پرشور اقشار مختلف مردم برگزار شد. این کنگره ملی با پخش تصویری پیام مقام معظم رهبری در حسینیه جماران بیرجند آغاز شد.

سرلشکر جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، آیت الله رئیسی تولیت آستان قدس رضوی و جانشین قوه قضائیه، از مهمانان کنگره ملی 2 هزار شهید خراسان جنوبی بودند.

گفتنی است تاکنون بیش از 500 یادواره شهید و 13 اجلاسیه در خراسان جنوبی به مناسبت کنگره ملی 2 هزار شهید استان برگزار شده است.

همچنین 122 کتاب در خصوص شهدا و 60 فیلم، مستند، نمایش تلویزیونی و رادیویی در کنار تشکیل گروه‌های سرود و همخوانی به مناسبت این کنگره تهیه شده که امروز (سه شنبه) در کنگره ملی 2 هزار شهید استان رونمایی شد.

عصر امروز (سه شنبه) هم بازدید از نمایشگاه حرا تا حرم و برنامه های جانبی این کنگره برگزار می شود. کنگره ملی 2 هزار شهید خراسان جنوبی امروز به عطر دو شهید گمنام نیز معطر می شود.

اجلاسیه هایی که در خصوص کنگره ملی 2 هزار شهید خراسان جنوبی برگزار شده است به شرح زیر است:

اجلاسیه ایثارگران خراسان جنوبی
اجلاسیه شهدای کشاورز خراسان جنوبی
اجلاسیه شهدای اهل سنت خراسان جنوبی
اجلاسیه شهدای هنرمند خراسان جنوبی
اجلاسیه شهدای ورزشکار خراسان جنوبی
اجلاسیه شهدای طلاب و روحانی خراسان جنوبی
اجلاسیه شهدای دانش آموز و فرهنگی خراسان جنوبی
اجلاسیه شهدای زن خراسان جنوبی
اجلاسیه شهدای جاوید الاثر و گمنام خراسان جنوبی
اجلاسیه شهدای اساتید و دانشجوی خراسان جنوبی
اجلاسیه شهدای خراسان جنوبی مقیم مشهد مقدس
اجلاسیه فضای مجازی کنگره ملی 2 هزار شهید استان
اجلاسیه شهدای نیروهای مسلح خراسان جنوبی

انتهای پیام/

کد خبر: 989398

وب گردی

وب گردی