کشف بیش از 218 کیلو حشیش در خراسان رضوی/خودروی قاچاقچی حین فرار واژگون شد

 فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از دستگیری 3 سوداگر مرگ و کشف 218 کیلو و 400 گرم حشیش از یک دستگاه خودروی سمند در شهرستان بردسکن خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سردار محمدکاظم تقوی در تشریح این خبر گفت: ماموران ایستگاه بازرسی درونه شهرستان بردسکن حین کنترل خودروهای عبوری محور طبس به بردسکن به یک دستگاه سواری سمند که در تردد بود مشکوک شده، وبه آن دستور ایست دادند، اما راننده بدون توجه به دستور پلیس با سرعت از محل متواری شد.

این مقام ارشد انتظامی افزود: یگان های عملیاتی پلیس بلافاصله وارد عمل شدند و در ورودی شهر بردسکن اقدام به اجرای ایست و بازرسی مقطعی کرده ولی راننده سمند که عرصه را برخود تنگ دید به قصد فرار دوباره، از جاده منحرف و به علت سرعت بالا و عدم توانایی در کنترل خودرو، واژگون شد.

سردار تقوی با اشاره به اینکه، راننده خودرو به دلیل مصدومیت بلافاصله به مراکز درمانی منتقل شد، تصریح کرد: ماموران در بازرسی دقیق این خودرو 218 کیلو و 400 گرم حشیش کشف کردند.

راننده سمند که عرصه را برخود تنگ دید به قصد فرار دوباره، از جاده منحرف و به علت سرعت بالا و عدم توانایی در کنترل خودرو، واژگون شد

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی با اشاره به توقیف یک دستگاه خودرو پژو405 با سرنشینی 2 جوان دیگر در این رابطه گفت: تحقیقات پیرامون این پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 989411

وب گردی

وب گردی