جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان

در ادامه سلسله برنامه های بزرگداشت روز دانشجو جلسه پرسش و پاسخی با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان و اعضای هیأت رئیسه واحد خرم آباد برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این جلسه صمیمی دکتر سیامک بهاروند رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان ضمن تبریک روز دانشجو و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو و شهدای مدافع حرم گفت: یکی از مهمترین ویژگی های دانشجو مطالبه گری و پرسش گری است به همین دلیل هدف ما هم از برگزاری نشست این است که مطالبات این عزیزان را در امور مرتبط با عملکرد دانشگاه، اساتید و فضای کلی دانشگاه بشنویم.

دکتر بهاروند در ادامه با بیان اینکه هیچ مسئولی از نقد مستثنی نیست گفت: لازمه قبول مسئولیت، نقد پذیری و به کار گرفتن رهنمود های سازنده است فارغ از اینکه این نقد از جانب چه کسی بیان می شود، ولی باید در نظر داشت که نقد کردن هم آدابی دارد و ناقد باید دلسوزانه و فارغ از حب و بغض و با رعایت ادب و اعتدال مسائل را مطرح نماید.

بهاروند در بخش دیگری از این نشست توضیحاتی در باره اقدامات انجام شده در دانشگاه ارائه داد و گفت یکی از مهمترین اقدامات انجام شده در ماه های اخیر تجهیز آزمایشگاه بتن به پیشرفته ترین وسایل آزمایشگاهی و انجام اقدامات لازم جهت اخذ مجوز آزمایشگاه همکار استاندارد بتن می باشد که با توجه به حساسیت های بسیار زیاد اداره استاندارد در این خصوص کسب این مجوز موفقیت بسیار چشمگیری می باشد که هم در راستای درآمد زایی و هم استفاده بهینه دانشجویان می تواند بسیار مؤثر باشد.

دکتر بهاروند به پیگیری های انجام شده در خصوص احداث پارکینگ ویژه دانشجویان نیز اشاره کرد و گفت: همه مجوز های لازم در این راستا اخذ، و مراحل اجرایی کار شروع شده است.

در ادامه دانشجویان حاضر در جلسه به بیان دغدغه های صنفی خود در حوزه های آموزشی، پژوهشی، دانشجویی و فرهنگی و سیاسی پرداختند و مشکلات و مسائل مورد نظر را با مسئولین در میان گذاشتند و پس از آن هر کدام از مسئولین حاضر در جلسه به پاسخگویی در قبال حوزه تحت مسئولیت خود پرداختند.

کد خبر: 989438

وب گردی

وب گردی