افزایش سرعت رشد علمی کشور، لازمه اقتدار سیاسی است

نماینده ریاست دانشگاه آزاد اسلالمی بر تشکل‌های سیاسی استان کرمان، در مراسم گرامیداشت روز دانشجو، افزایش سرعت رشد علمی کشور را یکی از لازمه‌های اقتدارسیاسی دانست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از کرمان، نماینده ریاست دانشگاه آزاد اسلامی بر تشکل‌های سیاسی استان کرمان در مراسم گرامیداشت روز دانشجو اذعان کرد: مقام دانشجو یکی از بالاترین درجات الهی است و باید بدانیم در محیطی مقدس گام نهاده‌ایم که می‌توانیم با بهره‌مندی کامل از علم بیشترین خدمت را به جامعه داشته باشیم.

محمدعلی سعادتی افزایش سرعت رشد علمی کشور را یکی از لازمه‌های اقتدارسیاسی دانست و افزود: با جامعه علمی و دانشگاهی باید با قدرت و سرعت بیشتر به این حرکت غرور آمیز خود ادامه دهد و دانشجویان به عنوان موتور اصلی پیشرفت کشور مسئولیت سنگینی را بر دوش دارند.

وی گفت: باید با بزرگداشت روز دانشجو و تبیین جایگاه و مسائل سیاسی و اجتماعی این روز به خوبی هویت تاریخی این روز را به نسل جدید معرفی کرده تا در مواجهه با آن دچار لغزش نشوبم و بتوانیم در برابر تصمیم گیری‌های کلان کشور به خوبی موضع گیری نمائیم.

این فعال فرهنگی و سیاسی تصریح کرد: یکی از اصلی‌ترین معیارهای دانشگاه از دیدگاه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری این است که کار آموزشی و پژوهشی بر مبنای فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی انجام پذیرد که این مهم با همت مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی به خوبی دنبال می شود.

سعادتی با اشاره به جانفشانی شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی عنوان کرد: اگر امروز در کشور امنیت داریم مدیون خون شهدا هستیم و در الگوگیری رزمندگان اسلام بخصوص حاج قاسم سلیمانی لحظه ای درنگ نکنیم.

دبیر اسبق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان با تاکید بر هراس دشمن از الگوگیری انقلابی سایر کشورها از روند اقتدار ایران افزود: فشار دشمنان و ایجاد تحریم‌ها در راستای جلوگیری از پیشرفت‌های کشور صورت گرفته است و دانشجویان باید با تلاش مضاعف از آرمان‌های انقلاب دفاع کرده و جمهوری اسلامی را به اوج قله‌های کمال برسانند.

وی ادامه داد: قشر دانشجو در هر جامعه‌ای نیروی فعال و پویا محسوب می‌شوند و می‌توانند بیشترین تاثیر را بر شکل‌گیری یک جامعه مقتدر و آرمانی داشته باشند.

کد خبر: 989469

وب گردی

وب گردی