جلسه اخلاق حرفه ای در واحدهای دانشگاهی استان  اردبیل برگزار می شود

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل گفت: جلسات اخلاق حرفه ای در تمامی واحدهای دانشگاه آزاد استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از اردبیل، سیف ا... مدبر اظهار کرد: جلسات اخلاق حرفه ای در تمامی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان برگزار می شود و از همین رو تا به امروز نزدیک به ۱۵ جلسه در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی استان این جلسات برگزار شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل فقط در واحد اردبیل مستقر بوده و در سایر واحدها در شهرستانهای استان دفتر نهاد رهبری حضور فیزیکی ندارد به جهت عمل به وظیفه ذاتی خود موظف هستیم به هر نحوی در واحدهای دانشگاهی غیر از اردبیل هم وظیفه و رسالت خود را ایفا کنیم.

مدبر ادامه داد: به همین منظور در هر هفته، یک روز برای رسیدگی به مشکلات، آگاهی از وضعیت واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و هم چنین دیدار و گفت و گوی صمیمی با استادان، دانشجویان و پرسنل واحد های دانشگاه آزاد اسلامی در شهرستان ها اختصاص یافته است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل تشریح کرد: این جلسات با عناوین مختلف به ویژه با عنوان اخلاق حرفه ای و گاهی با موضوعات دیگر در این دانشگاه‌ها با استادان، پرسنل و دانشجویان برگزار می شود و در این نشست های صمیمی نکاتی را هم به صورت دوستانه به ریاست دانشگاه و سایر افراد انتقال می دهیم.

دکتر مدبر بیان کرد: جلساتی که به صورت نشستی صمیمی با دانشجویان برگزار می‌شود بیشتر دانشجویان فعال در تشکل‌های دانشجویی را شامل شده و روال این جلسات بدین گونه است که حدیثی مطرح می شود و بعد از آن دانشجویان حول این حدیث و سایر مطالب به بحث و گفتگو و تبادل نظر می پردازند.

وی عنوان کرد: اهدافی که از برگزاری این نوع جلسات و نشستها دنبال می شود اغلب جویا شدن احوالات پرسنل، اساتید و دانشجویان بوده و در کنار شنیدن نکته نظرات و درد دل آنها است که خوشبختانه استقبال از سوی اساتید و پرسنل واحدها بسیار عالی است و البته این جلسات به صورت کارگاهی برگزار شده و پس از اتمام آن گواهی کارگاه هم ارائه می شود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل ادامه داد: موضوعات ضروری روز جامعه در این جلسات مطرح شده و نظرات اساتید در خصوص این موضوعات دریافت می شود از همین رو این جلسات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و سبب رشد و تعالی جامعه دانشگاهی می شود.

این استاد دانشگاه گفت: جلسات با پرسنل هم بسیار مفید به فایده است و اما تنها مطلبی که چندین بار هم به آن تأکید شده است حضور کمرنگ دانشجویان در این نشست‌ها است که آن هم به دلیل عدم برنامه ریزی صحیح و عدم دعوت از عموم دانشجویان برای حضور در این جلسات است و گرنه دانشجویان از حضور در این نوع جلسات بسیار استقبال کرده و مطالب بسیار مفیدی در این نشست های صمیمی مطرح می شود.

کد خبر: 989471

وب گردی

وب گردی