رنجبر: استارتاپ های دانشگاه آزاد اسلامی با راه‌اندازی صندوق پژوهش و فناوری حمایت می شوند

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در دانشگاه آزاد اسلامی به زودی صندوقی راه اندازی خواهیم کرد که غیر‌دولتی و مربوط به پژوهش و فناوری بوده است.

دکتر بیژن رنجبر در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز در خصوص راه‌اندازی فرا صندوق ستارگان گفت: کارهای راه‌اندازی این صندوق رو به انجام بوده و مراحل ثبت اداری بورس اوراق بهادار آن انجام می شود.

وی افزود: اعضایی که در صندوق حضور دارند باید فرم های حقیقی و حقوقی آن‌ها تکمیل شود؛ اما کاملا رو به جلوست و هیات موسس آن هم دانشگاه آزاد اسلامی، بنیاد برکت و معاونت فناوری ریاست جمهوری است. این خبر خوب را به زودی اعلام می‌کنیم که تعدادی از نهاد‌های رسمی چه دولتی و چه غیر‌دولتی و تعدادی شرکت های بزرگ خصوصی با حجم هزار میلیارد تومان درخواست عضویت در فراصندوق کرده اند.

رنجبر با اشاره به تاسیس صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: خودمان صندوقی را در دانشگاه آزاد اسلامی به زودی راه اندازی خواهیم کرد که غیر‌دولتی و مربوط به پژوهش و فناوری است. به احتمال زیاد این صندوق را با 100 میلیارد تومان راه‌اندازی خواهیم کرد تا از استارت‌آپ‌های دانشگاه آزاد اسلامی حمایت شود.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: در راه‌اندازی فرا صندوق با حجم 1000 میلیارد دانشگاه آزاد اسلامی، بنیاد برکت و معاونت فناوری ریاست جمهوری نقش دارند. این صندوق خیلی از وی‌سی‌های کشوری و هم استارت‌آپ‌های مختلف دانشگاه آزادی و غیر دانشگاه آزادی را حمایت می‌کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: قرار است روز یکشنبه به مناسبت هفته پژوهش نشستی در این خصوص برگزار کنیم و اخبار خوبی در این جلسه برای دانشجویان خواهیم داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 989514

وب گردی

وب گردی