باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد 90 هزار عضو دارد

رئیس سابق باشگاه پژوهشگران جوان گفت: در حال حاضر باشگاه نزدیک به ۹۰ هزار عضو دارد که ۱۲هزار عضو آن، از دانشگاه های دیگر است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، اولین رویداد علمی استارت آپ ویکند انتخاب شو، به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز در سالن همایش‌های غدیر مجتمع دانشگاهی ولایت این دانشگاه برگزار شد.

کریم زارع رئیس سابق باشگاه پژوهشگران جوان و نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در این رویداد، گفت: خدمت افرادی که فعالیت استارت آپی را شروع کرده‌اند و ایده‌هایی دارند، می گویم دانشگاه آزاد اسلامی هم در ابتدای بهمن ماه سال ۶۰ یک ایده بود.

وی افزود: افتخار می‌کنم توانستیم پسوند نخبگان را به باشگاه پژوهشگران جوان اضافه کنیم و ۳ بار نیز این عنوان در مجلس شورای اسلامی مورد تأیید قرار گرفت. با وجود این که ما یک مجموعه غیر‌دولتی هستیم، برای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، بودجه دولتی در نظر گرفته شد؛ چراکه ما از دانشگاه های دیگر هم عضو داریم.

زارع ادامه داد: در حال حاضر باشگاه نزدیک به ۹۰ هزار عضو دارد که ۱۲هزار عضو آن، از دانشگاه های دیگر است.

وی تصریح کرد: قطعا مشکلاتی در مسیر شما وجود خواهد داشت؛ اما هیچگاه نا‌امید نشوید و بدانید که بعد از پشت سر گذاشتن مشکلات، همه چیز برای شما آسان خواهد شد، قطعا شما می توانید غیر ممکن ها را ممکن کنید.

زارع در پایان خاطرنشان کرد: دکتر ولایتی و دکتر طهرانچی نیز در راستای درخشش دانشجویان و پژوهشگران کمک خواهند کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 989517

وب گردی

وب گردی