اجرای طرح ارتقای مهارت شغلی دانشجویان کارشناسی در دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب گفت: اجرای طرح ارتقای مهارت شغلی دانشجویان دوره کارشناسی باعث می شود دانشجویان با مهارت از دانشگاه فارغ التحصیل شوند.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر پروین داداندیش رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب در چهارمین جشن دانش آموختگان این واحد دانشگاهی بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در دهه چهارم زندگی خود قرار دارد، گفت: تصمیمات بسیار خوبی برای آینده این دانشگاه از سوی مسئولان اتخاذ شده، از جمله این تصمیمات طرح ارتقای مهارت شغلی دانشجویان دوره کارشناسی است که باعث می شود دانشجویان با مهارت از این دانشگاه فارغ التحصیل شوند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب افزود: طرح بعدی که مقرر شده در دانشگاه آزاد اسلامی عملیاتی شود، طرح پایش آزاد و همسو کردن مقالات، پژوهش ها و پایان نامه های دوره ارشد و دکتری برای حل چالشهای ملی و منطقه ای است. در این طرح هر واحد دانشگاهی مأموریت می یابد تا در یک موضوع خاص چالشها را مشخص کرده و به حل چالشهای ملی و منطقه ای کمک کند. واحد تهران غرب نیز در دو موضوع سلامت و گردشگری به دنبال حل چالشها خواهد بود.

وی با بیان اینکه از دیگر طرح های دانشگاه آزاد اسلامی، ایجاد سراهای نوآوری در واحدها دانشگاه است، گفت: این سراها فرصتی برای آشنا شدن با کسب و کارهای نوپا برای دانشجویان فراهم خواهد کرد. همچنین ایجاد دفتری برای جذب استعدادهای درخشان و نخبگان نیز در دست بررسی است.

دکتر داد اندیش خاطر نشان کرد: اجرایی شدن این طرحها کمک خواهد کرد تا دانشگاه آزاد اسلامی بتواند در افق 1404 به انتخاب اول داوطلبان تبدیل شود.

وی در پایان با تبریک دانش آموختگی به دانشجویان از آنها خواست تا همواره از حیثیت و شرافت علمی خود و دانشگاه خود دفاع کنند.

اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری با مشارکت دانش آموختگان از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام /

کد خبر: 989577

وب گردی

وب گردی