دانشگاه آزاد اسلامی برای رفع دغدغه اشتغال فارغ التحصیلان تلاش می کند

چهارمین جشن دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، چهارمین جشن دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب عصر امروز با حضور دکتر داد اندیش رئیس واحد تهران غرب، مسئولان و جمعی از فارغ التحصیلان این دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم پیام دکتر محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خطاب به دانش آموختگان واحد تهران غرب توسط دکتر منوچهر امیر فیروزکوهی معاون دانشجویی واحد تهران غرب قرائت شد.

در متن پیام دکتر محمد مهدی طهرانچی آمده است:

با حمد و ستایش به محضر باری تعالی و درود بر پیامبر خاتم (ص) و اهل بیت کرامش که چراغ راه بشریت اند.

دانش آموختگان گرامی اکنون که به لطف الهی و با تلاش و کوشش وافر خویش توانسته اید یک دوره از تحصیل خود را در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب با افتخار طی نمایید و حاصل چند سال دانش آموختگی خود را به دست آورید، اینجانب به نمایندگی از همکارانم در خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی، این موفقیت را به شما دانش آموختگان گرامی و خانواده­ های عزیزتان صمیمانه تبریک می گویم.

خدا را شکر می کنیم که توفیق تحصیل در دانشگاهی را نصیب مان کرده است که 35 سال پیش با همت حضرت امام (ره) این نهال نوپا کاشته شد و با درایت داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) امروز به شجره طیبه ای تنومند تبدیل شده و در جای جای این سرزمین به بار نشسته است و امروز قریب به 40 درصد از آموزش عالی را شامل می شود.

دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان، شکوه اقتدار علمی جمهوری اسلامی ایران در عرصه تربیت نیروی انسانی مهارت یافته و مبتنی بر نیازهای اجتماعی کشور محسوب می شود و شما افتخار آفرینان نظام اسلامی تا قبل از فارغ التحصیلی عضو خانواده دانشجویان این دانشگاه بودید، اما پس از دانش آموختگی همچنان مفتخر به عضویت در این خانواده بزرگ هستید و چنین ویژگی ارزشمندی مبنای استفاده از دانش و تخصص شما برای پیشبرد برنامه ها در حوزه های علمی و فناوری، توسعه اقتصاد دانش بنیان و تجاری سازی محصولات خواهد بود.

با پایان دوران تحصیل مسلماً فصل جدیدی از زندگی و حضور در عرصه های مختلف اجتماعی آغاز می شود که به برنامه ریزی هدفمند و همتی مضاعف برای رسیدن به مدارج عالی تر علمی، کسب تجربه و مهارت نیاز دارد. مطمئناً شما آینده سازان این کشور، با پشتوانه نیروی جوانی، ایمان و توکل به خداوند و دانش می­ توانید در جهت پیشرفت و توسعه ایران اسلامی حرکتی سازنده داشته باشید که این امر با خودباوری، تحقق پیدا می کند.

دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان دانشگاهی اجتماعی و سازمان حل مسائل ملی تلاش می کند در راستای عملی کردن سیاست های علم و فناوری ابلاغی مقام معظم رهبری و تحصیل دانش آموختگان و توجه به اقتصاد دانش بنیان زمینه های رفع دغدغه های اشتغال فارغ التحصیلان را فراهم کند و این مهم جز با دستان پرتوان و تلاش بی وقفه شما اعضای این خانواده بزرگ محقق نخواهد شد.

در پایان ضمن تبریک مجدد دانش آموختگی شما عزیزان، از خداوند متعال می خواهم شما فرهیختگان وارسته با تلاش و مجاهدت علمی خویش بتوانید بستری فراهم سازید تا ایران اسلامی، روز به روز به کمال و تحقق آرمانهای والای انقلاب اسلامی دست یابد و قله های علم و دانش جهان را فتح کند.

محمدمهدی طهرانچی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی

آذرماه 97

انتهای پیام/

کد خبر: 989581

وب گردی

وب گردی