آخر هفته با دانشگاه آزاد اسلامی/ از ورزشکاران المپیکی تا اعتبار مدرک دامپزشکی

طی هفته اخیر خبر‌هایی از جنس دانشگاه آزاد اسلامی منتشر شده که خلاصه آنها را در این گزارش مرور می کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، در این گزارش قصد داریم اخبار مهم دانشگاه آزاد در هفته ای که گذشت را که از اهمیت بالایی برخوردار بوده به طور کلی مرور کنیم.

قاره آسیا در حال تبدیل شدن به قدرتی جدید در سطح جهان است

پیام رئیس هیأت امنای دانشگاه آزاد خطاب به حاضرین کنفرانس آسایهل از سوی شیخ عطار خوانده شد.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید:

طهرانچی: دانشگاه آزاد اسلامی، پایه گذار اشتغال دانش بنیان کشور می شود

دکتر محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در برنامه گرامیداشت روز دانشجو اظهار داشت: دانشگاه آزاد می خواهد پایه‌گذار اشتغال دانش بنیان کشور باشد. می خواهیم جوان امروز، امیدوار به آینده باشد. تدارکات خوبی دیده ایم که ان شاءالله به زودی مطرح خواهیم کرد.

ادامه مصاحبه را در اینجا بخوانید:

گسترش تعاملات علمی واحد علوم تحقیقات با دانشگاه های خارجی

دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات و دانشگاه های سوکای ژاپن، یو پی ام مالزی، ورشو لهستان و دانشگاه مورپله فرانسه تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

در حاشیه برگزاری مجمع عمومی آسایهل، دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات با دانشگاه سوکای ژاپن، یو پی ام مالزی، ورشو لهستان و دانشگاه مورپله فرانسه تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید:

رهایی: مدرک تحصیلی دانشجویان دامپزشکی دانشگاه آزاد معتبر است

دکتر علیرضا رهایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز در خصوص صحبت های رئیس نظام پزشکی مبنی بر اینکه نهایتا ۶۱۰ نفر باید در مقطع دکترای دامپزشکی در همه دانشگاه‌های دولتی و آزاد جذب می‌شدند؛ اما این میزان به 5 هزار دانشجو رسیده که سهم دانشگاه آزاد ۴ هزار نفر است گفت: رشته دامپزشکی در هر کدام از واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی که برپاست بر اساس مجوز شورای گسترش تشکیل شده است. بنابراین برخی شایعاتی که از طرف برخی آقایان، متاسفانه مطرح شده بود که این رشته ها مجوز نداشته و یا بدون مجوز دانشجو پذیرش شده است، کاملا غلط است

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید:

ورزشکاران دانشگاه آزاد اسلامی المپیکی شدند

ورزشکاران دانشگاه آزاد اسلامی با درخشش در مسابقات جهانی کاراته موفق به کسب سهمیه المپیک شدند.

ذبیح اله پورشیب نماینده کاراته کشورمان با برتری مقابل نماینده قزاقستان مدال طلا وزن منهای 84 کیلوگرم لیگ جهانی سری آ چین را کسب کرد.

همچنین میعاد یاری با غلبه بر نماینده ترکیه مدال طلا آخرین مرحله لیگ جهانی کاراته وان(سری آ) چین را از آن خود کرد.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید:

دانشگاه آزاد در مسیر تحول/ از دستاوردها تا اهداف دکترطهرانچی

دکتر محمدمهدی طهرانچی که سوابق بسیاری در کارنامه خود در بخش دانشگاهی دارد با دید وسیعی وارد دانشگاه آزاد اسلامی شد.

وی برای تغییر روند آموزش عالی حاکم در دانشگاه های کشور، به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب شد تا آموزش عالی در این دانشگاه را هم متحول کند و از زمان حضورش در ساختمان مرکزی فعالیت های بسیاری داشته است.

دکتر طهرانچی دغدغه های بسیاری برای عملی کردن اهداف اصلی خود در دانشگاه آزاد اسلامی دارد و بزرگ‌ترین هدفش تحقق افق 1404 است تا دانشگاه آزاد به عنوان اولویت اول دانشجویان و داوطلبان انتخاب شود.

برای تحقق افق 1404 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ابتدا با برنامه ریزی چند ساله و در چهارچوب آموزه های اسلامی اقدامات بزرگی انجام داد.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید:

سالار آملی: دانشگاه آزاد اسلامی باکیفیت ترین دانشگاه خصوصی کشور است

قائم مقام وزیر در امور بین الملل گفت: دانشگاه آزاد اسلامی را بزرگترین و با کیفیت ترین دانشگاه خصوصی کشور دانست و گفت: وزارت عتف در تعامل با دانشگاه های خصوصی باید به بین المللی سازی توجه کند.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید:

رنجبر: استارتاپ های دانشگاه آزاد اسلامی با راه‌اندازی صندوق پژوهش و فناوری حمایت می شوند

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در دانشگاه آزاد اسلامی به زودی صندوقی راه اندازی خواهیم کرد که غیر‌دولتی و مربوط به پژوهش و فناوری بوده است.

دکتر بیژن رنجبر در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز در خصوص راه‌اندازی فرا صندوق ستارگان گفت: کارهای راه‌اندازی این صندوق رو به انجام بوده و مراحل ثبت اداری بورس اوراق بهادار آن انجام می شود.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید:

انتهای پیام/

کد خبر: 989604

وب گردی

وب گردی