تولید آیفون 21 هزار دلاری

یک شرکت روسی که نسخه های فاخر طلایی آیفون را تولید می کند امسال در اقدامی جدید ساعت طلایی اپل را در پشت آیفون ایکس اس مکس نصب کرده و آن را با قیمتی بیش از 21 هزار دلار به فروش می رساند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز به نقل از پایگاه خبری روزنامه الیوم السابع، شرکت روسی تولید دروبین «کافیار» که به تولید نسخه های طلایی گوشی های آیفون شهرت دارد و تلفن های همراه آیفون را با قیمت هایی رویایی به بازار عرضه می کند امسال طلایی اپل را در پشت آیفون ایکس اس مکس نصب کرده و با قیمت 21050 دلار به فروش می رساند.

بر اساس اعلام پایگاه اینترنتی «theverge» آمریکا انتقادات زیادی به این شرکت برای تولید این محصول انجام شده است به ویژه آنکه مشخص نیست تلفنی که ساعت به آن وصل شده است بتواند عملکرد درستی داشته باشد و برخی سوالاتی در خصوص چگونگی شارژ ساعت از قسمت پشت آن دارند و تصاویر موجود در پایگاه خبری این شرکت روسی جوابگوی این گونه ابهامات نیست.

لازم به ذکر است کافیار تنها شرکتی نیست که نسخه هایی فاخر از گوشی های تلفن همراه و تجهیزات الکترونیکی مختلف تولید می کند زیرا شرکت های مختلف دیگری نیز در این عرصه فعالیت می کنند و مشتری های ثروتمندی در سراسر جهان دارند که به دنبال لوازمی هستند که جز آنها شخصی دیگر صاحب آن نباشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 989618

وب گردی

وب گردی