فهیمی نجم: رویداد استارت آپ ویکند، در آینده به صورت کشوری برگزار خواهد شد

دبیر اجرایی اولین رویداد علمی استارت آپ ویکند انتخاب شو گفت: در حال حاضر رویداد علمی استارت آپ ویکند انتخاب شو به صورت استانی برگزار شده است، اما قرار است که در آینده به شکل کشوری برگزار شود.

طاهره فهیمی نجم رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی و دبیر اجرایی اولین رویداد علمی استارت آپ ویکند انتخاب شو در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: این رویداد از 21 آذر ماه شروع شده و تا 23 آذر ادامه خواهد داشت. برای اولین بار در ایران، 174 تیم در چنین برنامه ای حضور پیدا کرده اند تا ایده های خود را در معرض نمایش قرار دهند.

وی افزود: این رویداد با نام انتخاب شو در واحد تهران مرکزی در مجتمع ولایت سوهانک در حال برگزاری است و از همه اندیشمندان، صاحبان ایده، کار آفرینان و کسانی که می توانند از جوانان ایرانی در حوزه اقتصاد حمایت کنند، دعوت می کنیم که در این برنامه حضور به هم رسانند.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد تهران مرکزی افزود: اختتامیه این رویداد در روز جمعه، 23 آذر ماه برگزار می شود، که در آن روز با حضور ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، تیم های برتر معرفی خواهند شد و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

وی در خصوص نحوه ثبت نام تیم ها گفت: نحوه ثبت نام تیم های حاضر در این رویداد، به صورت اینترنتی بوده است. تیم های شرکت کننده در این رویداد از سراسر استان تهران، در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی گرد هم آمده اند. برخی از افراد نیز که صاحب ایده بودند به اینجا آمده اند که تیم تشکیل دهند.

وی افزود: در حال حاضر این رویداد به صورت استانی برگزار شده است، اما قرار است که در آینده به شکل کشوری برگزار شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حدود 60 درصد از شرکت کنندگان در این رویداد، از واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی بوده اند؛ باشگاه پژوهشگران جوان تمام واحدهای استان تهران با ما همکاری داشته اند و تیم های مختلفی را معرفی کرده اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 989646

وب گردی

وب گردی