برگزاری مسابقات والیبال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قهرمانی کشور

مسابقات والیبال دسته دو برادران به میزبانی واحد همدان با نام یادواره شهید حسین همدانی با حضور مسوولان، مربیان و بازیکنان تیم ها در سالن شهید عباسپور دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، مسابقات والیبال دسته دو برادران به میزبانی واحد همدان با نام یادواره شهید حسین همدانی با حضور مسوولان، مربیان و بازیکنان تیم ها در سالن شهید عباسپور دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد.

مسابقات والیبال کشوری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قرعه کشی شد و تیم ها در دو گروه 5 تیمی دسته بندی شدند. در گروه اول مسابقات تیم های یزد، کردستان، علوم و تحقیقات، کهگیلویه و بویراحمد و زنجان به مصاف یکدیگر می روند، در گروه دوم هم تیم های خراسان شمالی، نجف آباد، همدان، قم و سمنان با یکدیگر مسابقه خواهند داد.

در روز اول مسابقات تیم واحد علوم و تحقیقات به مصاف واحد کردستان رفت که نتیجه مسابقه 2-1 به نفع علوم تحقیقات رقم خورد. علوم و تحقیقات ست های اول و سوم را با نتایج 26-24 و 25-19 به نفع خود به اتمام رساند، ضمن اینکه تیم کردستان ست دوم را با نتیجه 25-23 پیروز شد.

در گروه دوم مسابقات نیز تیم واحد خراسان شمالی با حساب 2 بر صفر مقابل تیم واحد قم به پیروزی رسید، تیم خراسان شمالی موفق شد در این بازی با نتایج مشابه 25 بر 21 هر دو ست اول و دوم را به نفع خود به اتمام برساند.

انتهای پیام/

کد خبر: 989681

وب گردی

وب گردی