تیم رباتیک آموزشکده فنی و حرفه ای سما کن در مسابقات آسیا و اقیانوسیه خوش درخشید

در مسابقات آسیا و اقیانوسیه دانشجویان تیم رباتیک آموزشکده فنی و حرفه ای سما کن رتبه چهارم لیگ ربات‌های صنعتی را کسب کردند.

به گزارش ایسکانیوز، دومین دوره مسابقات رباتیک آسیا و اقیانوسیه 2018 در جزیره کیش با شرکت بیش از 150 تیم از 15 کشور مطرح برگزار گردید و تیم رباتیک آموزشکده فنی و حرفه ای سما کن در تجربه نخست موفق به کسب حضور در مسابقات لیگ فوق تخصصی ربات‌های صنعتی شد و رقابتی سخت با تیم های دارنده عنوان در بالاترین و فنی ترین لیگ این مسابقات داشت.

گفتنی است تیم رباتیک سما کن که اولین تجربه خود را در طراحی و ساخت ربات صنعتی بدست می آورد، ساخت این ربات را در زمان و با تعداد نفرات محدود و با هزینه بسیار کم به سرانجام رساند و این درحالی است که برای کاهش هزینه ها، با خلاقیت و طراحی الگوریتم های مبتکرانه، کمبود قطعات گرانقیمت ضروری حذف شده را جبران ‌کرد.

تیمهای قدرتمند دیگر که رتبه بعد از تیم رباتیک سما کن را بدست آوردند با صرف هزینه ساخت چند برابر و تعداد اعضای تیم ۱۶ نفری و تجربه ساخت و حضور در مسابقات مختلف، مغلوب توان علمی و خودباوری تیم رباتیک آموزشکده سما کن شدند.

شایان ذکر است گرفتن پذیرش و رقابت با تیم‌های مقتدر و پشت سر گذاشتن بسیاری از تیمهای قدرتمند داخلی و خارجی، نشان‌دهنده همت، تخصص و مهارت فنی و نتیجه اعتماد و حمایت های انجام شده است و نمایانگر هدف گذاری و عملکرد صحیح کادر متعهد سما و تلاشهای انجام شده است.

کد خبر: 989734

وب گردی

وب گردی