ثبت‌نام عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان‌ تمدید شد

فراخوان پذیرش متقاضیان عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان‌ پارک فناوری پردیس معاونت علمی از ابتدای آذر ماه سال جاری آغازشده است و با درخواست متقاضیان تا پایان روز 27 آذر ۱۳۹۷ تمدید شد.

به گزارش گروه علم وفناوری ایسکانیوز، سید علی هزاوه مدیر مرکز رشد فناوری نخبگان با اعلام خبر تمدید پذیرش متقاضیان عضویت در این مرکز گفت: شرکت‌ها و تیم های نوپای فعال در حوزه‌های فناوری‌برق و الکترونیک، فناوری اطلاعات و ارتباطات، مکانیک پیشرفته و مکاترونیک، تجهیزات پزشکی، پرینترهای سه بعدی و تولید دیجیتال می‌توانند درخواست خود را از طریق سایت مرکز رشد فناوری نخبگان به آدرسwww.techelite.ir برای این مرکز ارسال کنند.

مدیر مرکز رشد فناوری نخبگان اعلام کرد: این مرکز با داشتن شبکه گسترده همکاران(خصوصی و دولتی) و با ارائه امکانات وخدمات پشتیبانی، هدایت و نظارت بر روند پیشرفت واحدهای فناوری عضو و همچنین ارائه خدمات تخصصی و تخصیص فضای استقرار، روند تجاری سازی طرح ها را تسریع میکند.

وی افزود: وجود تیم کاری‌کارآفرین، متخصص و با انگیزه‌، طرح با قابلیت تجاری سازی و برنامه کاری منسجم از الزامات عضویت در مرکز رشد است.

هزاوه در ادامه در خصوص مراحل پذیرش متقاضیان اعلام کرد: صاحبان طرح با تکمیل و ارسال فرم اولیه تقاضای عضویت، و با ارائه اطلاعاتی در مورد تیم کاری و طرح مورد نظر، در فرآیند عضویت قرار می‌گیرند و در صورت تایید اولیه طرح، جلسه مصاحبه به صورت اختصاصی برگزار می‌شود تا طرح‌ها از جنبه‌های بازار و فنی مورد تایید قرار گیرد.

فراخوان پذیرش متقاضیان عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان‌ پارک فناوری پردیس معاونت علمی از ابتدای آذر ماه سال جاری آغازشده است و با درخواست متقاضیان تا پایان روز 27 آذر ۱۳۹۷ تمدید شد. متقاضیان می‌توانند درخواست خود را از طریق سایت مرکز رشد فناوری نخبگان به آدرسwww.techelite.ir برای این مرکز ارسال کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 989753

وب گردی

وب گردی